opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn computer start niet meer op zelfs niet in de veilige modus. Is er nog een mogelijkheid om mijn hd te bereiken en bestanden te redden.
Hij start op dan krijg ik het windows scherm en dan sluit hij weer af om opnieuw op te starten en zo gaat het door.
BVD Gr Harry

je kan de hd eruit draaien en in een andere pc als slave zetten en dan maar hopen dat ie nog werkt!

je krijgt geen foutmeldingen ofzo? Is het ineens zo gekomen dat opnieuw opstarten elke keer of heb je ergens wat gewijzigd?
Al geprobeerd in veilige modus te komen?

Nou ik heb van alles geprobeert maar als ik winxp er weer opnieuw op wil zetten nadat ik hem eerst geformateerd heb dan boot hij van de cd en als hij dan bestanden in mappen gaat opslaan stopt hij ermee met oa deze fout.
stop:0x0000000a (ox3c753c29,0x00000002,0x00000000,0x807ce8ez
Gr Harry

bedankt hier staat wel pe=recies wat hij aangaf maar wat kan ik dan het beste doen. ik heb 256mb ram geheugen. gr harry

Dat soort foutmelding hebben vaak met het geheugen te maken, zou eens met wat ander geheugen proberen.

Ik heb nu geprobeert win 98 erop te zetten en dat lukt tot dat hij hardware gaat instellen dan geeft hij deze fouten.
Beschermingsfout op OE op 0028:c004a32a invxd vfat (01) 00009486 en deze als ik verder wil
OE op 0028:c0040d56

en deze
msgsrv32 beschermingsfout in modul user.exe op 0006:0000480F
ik weet niet of dit wat zegt. Gr Harry

De geheugenbank was kapot want in een ander doet hij het. Bedankt Gr Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan