opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Sindskort heb ik een probleem. Als ik mijn computer opstart... dan loopt ie vast tijdens het laden van windows.... net voordat het windows geluidje hoort te komen. Dit gebeurt na 3x opstarten niet meer. Mijn iconen op de desktop die veranderen ook in een "windowstekentje" en mijn 2 virusscanners: Norman en AVG (moest ik downloaden van iemand op Helpmij.nl als ik norman niet vertrouwde) die vinden dus allebei niks. Volgens AD-Aware en Spybot staat er ook niks aan spyware op mijn computer. Het rare is dat mijn internet ook af en toe 10sec. niks doet. Dat de pagina's ineens kappen met laden, en na 10 seconden weer doorgaan.
Help mij... want ik word gek

Ik raad je aan één van die 2 AV's te verwijderen. Twee AV's is vragen om moeilijkheden, kunnen elkaar heftig bijten/in de weg zitten waardoor je pc uiteindelijk onbeschermd is! AVG geeft bij anderen wat problemen dus hou Norman er dan maar op, althans dat is mijn advies.

ik heb het zojuist verwijderd..... nog niks gebeurd... maar ehm mijn internetprobleem... heb jij daar toevallig ook verstand van :rolleyes:

Heb je al eens een Hijack this log in de juiste topic geplaatst, met de vermelding van je probleem?

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 3) <--klik.
Gebruik in de bovenstaande link de knop "Reageer op bericht".

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan