opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

discjocky

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Goede dag allemaal,

Wat zou het zijn tijdens het opstarten. Ik krijg mijn geheel bureua blad te zien mijn programma's starten bij allemaal op behalve 1 norman antivirus. Daarbij moet ik 1tot 2 minuten wachten voor ik ook een verbinding kan maken met internet. Eerst moet het virus program actief zijn.

Wel heb ik de volgende cleaners:
Systemshield
Ccleaner
Registry mechanic
Regcleaner
super cleaner
regseeker

Zo opzich werk alles prima maar alleen moet ik wachten tot alles actief. Verder tijdens opstarten worden de volgende programma's actief:
Speedtouch modem ADSL
Spamkiller
Zonealarm
norman antivirus - bij deze moet ik lang opwachten

Op dat iemand mij kan helpen
Groetjes Robert

Heb je AdAware SE of Spybot search en destroy al eens gedraaid?

je hebt veel cleaners op je pc staan maar waarom geen spyware progje bijv. adaware se en spywareblaster dan heb je ook veel minder last van spyware.Zijn ook nog vrij kleine programmaatjes.

Nu je het zegt ik wel wel inderdaad spywareblaster ook spywareguard.

Maar ad-aware SE heb ik wel van gehoord ik ga het proberen.

maar het probleem komt dit door spyware?

Groetjes Robert

wie weet?
eerst maar zeker weten dat het daar niet van komt.

Zou kunnen. Scant je virusscanner na het opstarten gelijk? dan kan het ook daardoor kunnen komen. Teveel acties tegelijk....

Laatst bewerkt:
De virus scanner gaat niet direct scannen.

Maar nog iets:
Wie heeft ervaring in de Ccleaner, wat mag of moet er aan gevinkt staan.

Wie heeft ervaring in de regseeker, als die gaat scannen komen er rode en groene regels in te staan wat mag er verwijderd worden?

Groetjes

het probleem is tijdens het opstarten kan niet direct het volgende vinden:
NVC (norman virus control)
Niet alle onderdelen worden uitgevoerd zoals gevraagd.

Vandaar dat mijn computer iets lang tijd nodig heeft om op te starten.

Robert

maar hij gaat toch niet scannen op virussen bij opstarten,dat moet je niet hebben dat kost veel te veel tijd.

Hallo allemaal die mij in zo ver geholpen hebben,

Ik heb inmiddels ook bij Norman het probleem op tafel gelegd, waarschijnlijk kan ik er niet veel aan doen.

het is zo:
NVC geeft de melding "niet alle onderdelen worden uitgevoerd zoals gevraagd" hierbij zal ik toch even moeten wachten tot dat NVC deze heeft uitgevoerd.

Als er nog een andere oplossing is hoor ik het graag, anders wil ik dit beeindigen en jullie bedanken voor informatie.

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan