opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een uitleg als je een installatie hebt geupgraded tot SP1 of 2, en je XP cd heeft dat niet.
 
Nou ik probeer op te starten van de cd, maar krijg direct de melding, dat de versie op de cdrom ouder is dan de geinstalleerde versie, en als ik de geinstalleerde versie verwijder, de instellingen niet hersteld kunnen worden.
Ja, dat snap ik zelfs nog, weg is weg niet waar, maar wat nu? en het is toch echt de zelfde cd.
 
ik weet het ook niet meer, hij werkt nu goed ik zou de slipstream nog even kunnen bekijekn maar tot nu to weinig last, zelf het zwarte scherm heeft het opgegeven, en is terug gebracht tot ongeveer 10 seconden, dat is toch een respectable tijd dacht ik.
ik heb er ook drie keer genoeg van , en in elkge val nog bedankt voor de bijstand
 
Goedemiddag

Ik durf het bijna niet te vragen.............Mag ik misschien even achter een computer van één van jullie.....??????????????

Nee jullie geloven het niet, en het was een beetje rommelig, maar dank zij jullie loopt mu CPU tje weer als een naaimachine.....opstarten 50 sec vanaf het indrukken van de startknop, het logboek.......geen foutmeldingen., hij heeft volgens mij nog nooit zo gewerkt.
Toch is het volgens mij, de boel es goed opschonen, en overbodige luxe er afgooien, en al met al, ik heb alle data toch gevonden., dus ik ben blij.

Hartelijk dank iedereen ook namens mijn comp.

geweldige site "helpmij"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan