opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Als ik mijn pc opstart krijg ik ineens de melding van foutherstel en dus het verhaal van normaal starten,veilige modus enz.Als dit verhaal geweest is start windows gewoon op,maar zo gauw ik weer beeld heb met de picto,s ,valt het beeld weg en krijg ik een blauw beeld met witte tekst,die ik niet kan lezen,omdat deze meteen weer verdwijnt. De pc blijft dit steeds herhalen . Ik start de pc nu op in de veilige modus en systeemherstel en dan doet hij het wel. Wie kan mij hiermee helpen ????
 
Als ik hem in de veilige modus opgestart heb,dan valt hij ook niet meer uit,behalve als ik hem smorgens opstart dan heb ik dit probleem. maar in ieder geval bedankt voor jullie suggesties en hopelijk kan ik er iets mee. Jullie horen nog van me.
 
Ik heb de pc gewoon agesloten om te kijken wt hij doet. Hij start nu ineens gewoon normaal op. Nou,geef mijn portie maar aan Fikkie,want ik weet het nou ook niet meer. Ik wacht gewoon wel weer af. Het probleem is voor vandaag opgelost en morgen zien we wel verder. Bedankt allemaal
 
Ik heb dit ook gehad met een laptop.. Maar die is een keer gevallen,. Had ook steeds problemen bij de eerste keer opstarten..

Doe je niet veel aan, in mijn geval dan tenminste...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan