Restrainednl
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 nov 2009
Ik heb dus een best groot probleem..
Ik heb het de laatste weken pas.
Het volgende is gaande :
1 week geleden wil ik mijn computer afsluiten, en hij sluit gewoon netjes af.
Ik start mijn pc de volgende dag op, maar ineens wil hij niet verder komen bij het opstartscherm van Windows.
Na de reset button in gedrukt te hebben, moet ik dus simpelweg met opstartherstel(aanbevolen) de pc opstarten, herstellen en vervolgens restarten en dan gaat hij er wel door heen met laden.
Maar het begint gewoon weer van voor af aan als ik mijn pc afsluit..
Nu heb ik net 1 week Windows 7 opnieuw geinstalleerd, omdat 2 weken geleden mijn pc totaal tripte.
Hij startte op, en gaf tussendoor ineens een blue screen.
Ik start mijn pc op, en hij mist 'bootmgr'.
Hij zag ook niet meer dat er Windows op schijf C stond, het leek er dus op dat mijn harde schijf gecrashed was..
Maar na hem helemaal te formatteren via de windows cd heb ik nieuwe windows er toch op gekregen. maar nu dus met dat probleem wat ik hierboven uit probeer te leggen.
Is hier sprake van defecte hardware?
Als iemand hier enige ervaring mee heeft, zou ik dat graag willen weten!
Mijn besturingssysteem is Windows 7, 32 bit.
Ik denk zelf aan mijn harde schijf, wat denken jullie?
Als jullie gegevens moeten hebben over in me pc, zeg het maar!
Terence
Ik heb het de laatste weken pas.
Het volgende is gaande :
1 week geleden wil ik mijn computer afsluiten, en hij sluit gewoon netjes af.
Ik start mijn pc de volgende dag op, maar ineens wil hij niet verder komen bij het opstartscherm van Windows.
Na de reset button in gedrukt te hebben, moet ik dus simpelweg met opstartherstel(aanbevolen) de pc opstarten, herstellen en vervolgens restarten en dan gaat hij er wel door heen met laden.
Maar het begint gewoon weer van voor af aan als ik mijn pc afsluit..
Nu heb ik net 1 week Windows 7 opnieuw geinstalleerd, omdat 2 weken geleden mijn pc totaal tripte.
Hij startte op, en gaf tussendoor ineens een blue screen.
Ik start mijn pc op, en hij mist 'bootmgr'.
Hij zag ook niet meer dat er Windows op schijf C stond, het leek er dus op dat mijn harde schijf gecrashed was..
Maar na hem helemaal te formatteren via de windows cd heb ik nieuwe windows er toch op gekregen. maar nu dus met dat probleem wat ik hierboven uit probeer te leggen.
Is hier sprake van defecte hardware?
Als iemand hier enige ervaring mee heeft, zou ik dat graag willen weten!
Mijn besturingssysteem is Windows 7, 32 bit.
Ik denk zelf aan mijn harde schijf, wat denken jullie?
Als jullie gegevens moeten hebben over in me pc, zeg het maar!
Terence
Laatst bewerkt: