groenebaret
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 10 jan 2004
Tijdens opstarten van window 2000 werken de meeste extensies niet. Veel Icoontjes worden met een microsoft vlaggetje weergegeven. Downloaden van tools etc.. lukt ook niet. Tijdens het openen krijg ik dan de mededeling "kan opgegeven path niet vinden of toegang tot het apparaat is geweigerd". Overigens speelt dit probleem sinds 21 december 2003. Als ik in de toepassings gebeurtenissen log kijk, zie ik op die datum rond 16:00u. de volgende mededeling:
De detectie van product {00000413-78E1-11D2-B60F006097C998E7}, functie OSB ShortCutFiles is mislukt tijdens het aanvragen van onderdeel {CC29E9CD-7BC2- 11D1-A921-00AOC91E2AA2}
Iets later direct het volgende probleem Product miscrosoft office 2000 premium probleem. Fout 1706. Kan geen geldige bron vinden. Windows installer kan niet worden voortgezet.
Bij opstarten computer verschijnt scherm met boven in ocraware.exe
Toegang tot het opgegeven apparaat,pad of bestand is geweigerd.Na het klikken op OK verschijnt scherm met tekst:Kan het bestand ocraware.exe dat wordt aangeduid in het register niet laden of starten.Controleer of dit bestand bestaat op Uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand
Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen? Alvast bedankt!
De detectie van product {00000413-78E1-11D2-B60F006097C998E7}, functie OSB ShortCutFiles is mislukt tijdens het aanvragen van onderdeel {CC29E9CD-7BC2- 11D1-A921-00AOC91E2AA2}
Iets later direct het volgende probleem Product miscrosoft office 2000 premium probleem. Fout 1706. Kan geen geldige bron vinden. Windows installer kan niet worden voortgezet.
Bij opstarten computer verschijnt scherm met boven in ocraware.exe
Toegang tot het opgegeven apparaat,pad of bestand is geweigerd.Na het klikken op OK verschijnt scherm met tekst:Kan het bestand ocraware.exe dat wordt aangeduid in het register niet laden of starten.Controleer of dit bestand bestaat op Uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand
Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen? Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: