Oude pc is aan vervanging toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me pc trouwens bij 4-launch gekocht :p Aangezien bij de winkelwagen van azerty geen dvd brander zat.
Kwam ik als nog op het zelfde bedrag. Alleen heb ik bij 4 launch 2 jaar garantie en bij azery 1 jaar.
Baal er echt van dat net die 2 onderdelen er niet zijn :p
Maandag was er eerst alleen me ram en gister was alles er. behalve voeding en dvd.
Later werd zelfs me kleur van me voeding blauw heb er een mailtje over gestuurt dat hij in de catalogus gewoon groen staat .

Helaas hebben ze nog niet terug gereageerd terwijl de vorige keer ze binnen 5 uur terug hadden gereageerd. Ik kan echt niet wachten tot me nieuwe pc er is.. Heb me windows vista x64 al klaar liggen :D Vers van de pers
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me pc trouwens bij 4-launch gekocht :p Aangezien bij de winkelwagen van azerty geen dvd brander zat.
Kwam ik als nog op het zelfde bedrag. Alleen heb ik bij 4 launch 2 jaar garantie en bij azery 1 jaar.
Voor de volgende keer: Je hebt op een computer sowieso jaren garantie. Een computer hoort zeker 3-5 jaar te werken. En zolang is in nederland de wettelijke garantie. Die gaat dus voor op garantiebepalingen van winkels.
 
Beste Cor,



De voeding is via onze primaire leverancier niet meer in te kopen, wij zullen dit model dus ook omzetten zodat het alsnog bij een duurdere leverancier ingekocht wordt, zij hebben namelijk nog wel voorraad liggen.



Met vriendelijke groet,

Naam enzo..:p

Ze hebben hem nu omgezet naar de duurdere leverancier hij staat nu weer geel op me bestel lijst :D

Vandat garantie wist ik wel maar dan krijg je altijd gezeik met die bedrijven. Je moet meestal de consumenten bond erbij halen voordat ze luisteren
 
Laatst bewerkt:
computerbedrijven werken meestal wel mee. Ze zijn als de dood voor negatieve reclame op bijv de shopreview van tweakers... Je moet soms alleen wel tig keer mailen e.d....
 
Haha lekker blijven klagen dus als er iets in het blauw komt..:D
Wil natuurlijk mijn pctje zo snel mogelijk hier hebben. Als alles nou groen word vandaag mischien morgen nieuwe pctje :D
 
Me voeding is binnen nu nog alleen nog me dvd brander.
4launch verwachte vandaag of morgen alles binnen te hebben zoniet weer even mailen :p
Heb ook te horen gekregen dat het bij de technische dienst druk is :( Ze verwachtte dat het zelfs tot volgende vrijdag duurt voordat hij klaar is. Maar denk dat hun uitgaan van de maximale levertijd. 5 dagen om alle producten binnen te krijgen 5 dagen om te assembleren.
Dus dan kom je uit op volgende week vrijdag pfft.. :(
Maar ik denk eigenlijk dat hij woensdag met tnt word langs gebracht :D ( nog steeds lang :p 6 dagen..)
 
Waarom zou je hem niet nemen?

Ze hebben ook nog aangeboden om de samsung achter af te verzenden. Dat ze hem assembleren en dat ik dan de dvd brander er zelf in zet.

Dan kan ik even me dvd rom van me oude computer tijdelijk gebruiken voor het instaleren van windows vista ultimate. Het is ook zon dikke kabel met een rood randje eraan.
Hoe kan ik zien wat het is?

( en anders kijk ik nog wel even in de computer van me zus,broertje ouders :p )
 
DIe in je oude pc is hetzelfde als dat ze je nu aanbieden.

Sata is een veel smallere aansluiting.
 
Weet je dat zeker want er is toch ook nog IDE? of is dat gewoon hetzelfde als ATA

Als je het zeker weet stuur ik even een mailtje naar die man en vraag of hij de bestelling wil splitsen

Laat maar heb het al gevonden

IDE is ATA.

Je hebt wel verschillende varianten van ATA, zoals S-ATA (Serial ATA, nieuwer) en P-ATA (Parallel ATA, oude uitvoering). Beide zijn er in verschillende snelheden.

Heb me mailtje gestuurd dat hij de bestelling mag splitsen ;) Met een beetje geluk komt de dvd drive op de zelfde dag aan :p
 
Laatst bewerkt:
krijg je dubbele verzendkosten.... Dan kan je het beter in je eigen omgeving kopen.

Ata/pata/ide: tis allemaal hetzelfde.
 
Nu komen er opeens wel kosten bij 7,50 nou dus niet. Haal ik wel een dvd brander hier in de buurt voor 20 euro. Dan kunnen ze me systeem vandaag in de assemblage wachtrij zetten.
 
Ik kon het me al haast niet voorstellen :)
Maar goed: dan lekker de sata-brander in je eigen omgeving kopen. :cool:
 
Jep ;) of mischien een site waar je een lage verzend kosten heb :p
Vind 11,50 best wel veel aangezien ze de computer gewoon in de doos van cooler master stoppen en op sturen :eek:

Weet jij trouwens of ik gewoon alle dozen krijg van me videokaart enzo. Want ik moet wel me dvi-vga adapter hebben..

Zoals deze bij wehkamp :rolleyes:
http://www.wehkamp.nl/computers-telecom/externe-harde-schijf-media-speler-dvd-brander/dvd-cd-brander/lg-gh22np20-auarxxb-dvd-rewriter/C09_I09_I31_742769/?SM=1

Direct leverbaar en geen lange levertijd net als bij 4launch..:D
 
Laatst bewerkt:
Woon in tholen (10 minuten van Bergen Op Zoom) hier heb je 2 computer winkeltjes. Maar waarschijnlijk zullen de prijzen daar hoog zijn.

http://www.databyte.nl/SH-S223B%2FBEBE
Jou link werkt niet maar heb hem al gevonden :p
Denk dat ik die ga kopen even een mailtje sturen naar 4launch dat me dvd brander wil annuleren. Maar dan duurt het een week voordat je je geld terug krijg. Heb maar 16,50 op bank staann :eek: ( heb je als je 14 jaar ben :p )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan