Oude spellen spelen, maar hier moet ik mijn videokaart voor uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Warmonger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Hallo, ik heb een vraag.

Onlangs heb ik Ufo enemy unknown en xcom terror from the deep weer in mijn bezit gekregen, dit zijn twee geweldige spellen. En ik was heel blij.

Maar hiervoor moest ik mijn videokaart uitschakelen om het normaal te kunnen spelen.
Dus ik ben naar start, configuratiescherm, beeldscherm en geavanceerd totdat ik bij het tablad adapter mijn videokaart kon uitschakelen. Dit ging goed ik de computer opnieuw opgestart en spellen gespeeld. Ik blij.

Nu wou ik mijn computer weer terugzetten en mijn videokaart weer inschakelen, ik kon dit niet vinden behalve mijn vgasave adpater. Dus ik dacht die maar uitschakelen. Dan werkt de nvidea vast vanzelf.
Ik dat gedaan, maar toen had ik geen beeld meer en kon dat in geen mogelijkheid terugzetten. Dus heb ik mijn recovery cd gebruikt.

Nu wil ik graag weten hoe kan ik mijn videokaart uitschakelen dat ik hem daarna normaal weer kan inschakelen. Ik zou deze spellen heel graag weer willen spelen en ik was al door het dolle heen dat het kon.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben diegene dan voor eeuwig dankbaar.

Met vriendelijke groet,

Erik

Da's relatief simpel, doen wat je deed (uitschakelen in apparaatbeheer) en als je de spellen gespeeld hebt en je hebt moeite moet opstarten, dan opstarten in de veilige modus en daar dan weer de adapter inschakelen. (Daarna normaal opstarten)

Ik heb het nog even weer geprobeerd, maar ik kon mijn videokaart nog steeds niet in de adapter lijst zien nadat ik het had uitgeschakeld.

Maar nu ben ik naar configuratiescherm/hardware gegaan en daar heb ik hem uit de lijst geselecteerd en kon ik hem via de wizard weer inschakelen. Dat scheelt weer.

Had ik alleen ff eerder moeten weten :)

In iedergeval bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan