Oulook werk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

j cabbeke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
Goede dag

Als ik outlook ( Windows 7 ) wil openen kreeg ik ieder keer de melding dat ik een ongeldige XML - code wat kan ik doen

Niet gezocht toch gevonden op helpmij!!!!!!!
Klik
Had jezelf ook kunnen vinden mbv Office-Outlook-niet-starten-Ongeldige-XML-code! of iets in deze richting,

Suc6 verder

Is niet Windows 7 maar office!!

Laatst bewerkt:
ik ben daar al geweest en getest maar lukt mij niet

Wat lukt niet? Kom je niet in die map? Of kom je wel in die map maar staat daar geen Outlook.xml?

Zonder duidelijke terugmelding kunnen we ok niet 'ruiken' wat er niet gelukt is...

Tijs.

ik kom wel in de map maar ik kom geen Outlook.xml tegen kan je mij daar veder uitleg over geven ik ben daar ook maar leek in

Ga dan de suggesties doen van de link in die discussiedraad. De relevante staan hieronder speciaal aangeduid: link, het stuk van Stanley An.
1. Start Outlook in Veilige modus. Als dat werkt Diagnose en reparatie starten onder het menu Help van Outlook. Starten in Veilige modus: [Windows-toets]r toetscombinatie -> outlook /safe
2. Als Outlook in Veilige modus wel start, maar Diagnose en reparatie dan geen oplossing bieden om Outlook in normale modus te kunnen starten: Start Outlook in modus zonder invoegtoepassingen. Als dat werkt, dan de invoegtoepassingen uitschakelen en (evt.) selectief weer inschakelen en Outlook normaal starten totdat je de 'schuldige' invoegtoepassing gevonden hebt. De 'schuldige' invoegtoepassing dan weer uitschakelen of verwijderen.
3. Repareer je Outlook gegevensbestand: Zoek naar scanpst.exe op je harde schijf en start die. Als te repareren bestand, geef in:
C:\users\jouwgebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
Weet je niet welke gebruikersnaam, dan kun je die achterhalen met:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k whoami
Start Scanpst en doe de reparatie net zo vaak totdat er geen fouten meer gevonden en gerepareerd worden.
4. Start Taakbeheer en kijk of Outlook meerdere malen gestart is. Snelle manier om Outlook te starten: [Ctrl][Shift][Esc] toetscombinatie. Ga naar tabblad Processen, klik aan dat je de processen van alle gebruikers wilt zien, en sorteer op de kolom Procesnaam. Sluit alle Outlook processen af en start dan Outlook 'handmatig' opnieuw via de snelkoppeling in het Start Menu.
6. Herinstalleer Outlook of evt. zelfs heel Office.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan