Ga dan de suggesties doen van de link in die discussiedraad. De relevante staan hieronder speciaal aangeduid:
link, het stuk van Stanley An.
1. Start Outlook in Veilige modus. Als dat werkt Diagnose en reparatie starten onder het menu Help van Outlook. Starten in Veilige modus: [Windows-toets]r toetscombinatie ->
outlook /safe
2. Als Outlook in Veilige modus wel start, maar Diagnose en reparatie dan geen oplossing bieden om Outlook in normale modus te kunnen starten: Start Outlook in modus zonder invoegtoepassingen. Als dat werkt, dan de invoegtoepassingen uitschakelen en (evt.) selectief weer inschakelen en Outlook normaal starten totdat je de 'schuldige' invoegtoepassing gevonden hebt. De 'schuldige' invoegtoepassing dan weer uitschakelen of verwijderen.
3. Repareer je Outlook gegevensbestand: Zoek naar
scanpst.exe op je harde schijf en start die. Als te repareren bestand, geef in:
C:\users\
jouwgebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
Weet je niet welke gebruikersnaam, dan kun je die achterhalen met:
[Windows-toets]r toetscombinatie ->
cmd /k whoami
Start Scanpst en doe de reparatie net zo vaak totdat er geen fouten meer gevonden en gerepareerd worden.
4. Start Taakbeheer en kijk of Outlook
meerdere malen gestart is. Snelle manier om Outlook te starten: [Ctrl][Shift][Esc] toetscombinatie. Ga naar tabblad Processen, klik aan dat je de processen van alle gebruikers wilt zien, en sorteer op de kolom Procesnaam. Sluit alle Outlook processen af en start dan Outlook 'handmatig' opnieuw via de snelkoppeling in het Start Menu.
6. Herinstalleer Outlook of evt. zelfs heel Office.
Succes,
Tijs.