Outlook 2003 Wizard regels voor nieuwe berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChrisTegenbosch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Hallo

In Outlook 2003 werd ik regelmatig met regels. Erg prettig is dat hierdoor de actuele e-mail beperkt blijft.
Wat ik denk is dat het ook moet werken voor nieuwe berichten. Dat deze ook automatisch naar de betreffende map -doelmap- worden verplaatst. Voor nieuwe berichten gebeurt dat dus niet. In de bijlage kun je een voorbeeld zien hoe ik de regels in stel. Ik ben heel benieuwd wat ik anders kan doen. De goede tip waardeer ik zeer!

Zie bijlage:
http://i1274.photobucket.com/albums...egelWerktNietNieuweBerichten2_zps9f39072e.jpg

Vriendelijke groet,

Chris

Beste Mumzel,

Dank voor je reactie. Ik heb veel gelezen op dit forum. Heel benieuwd ben ik hoe de instellingen zijn bij Puppy. Want daar werkt het toch prima?
Ik heb Outlook 2003 en Windows XP op deze computer. Het gaat om e-mails die nog niet gelezen zijn.

Het werkt nog niet naar behoren. En wie helpt dit uit de wereld? Of heeft de gouden tip?

Groet

Chris.

Ik gebruik op het werk ook Outlook 2003 met verschillende regels, en die doen het prima. Probleem bij jouw vraag is, dat je wat onduidelijke afbeeldingen laat zien van één regel die je hebt gemaakt, en die is voor een heel specifieke afzender (donotreply@versenveilig.net als ik het goed lees). Als dit de enige regel is die je gebruikt zou hij zowiezo wel moeten werken, maar ik vraag mij af of hij wel optimaal is ingesteld.

Zelf zou ik hem niet baseren op de afzender, maar de optie <met specifieke tekst in de naam van de afzender> gebruiken. In die stap typ je dan "donotreply" en daarna maak je de regel af. Nu controleert hij niet meer op een fysieke afzender (die anders kan zijn dan de alias die jij ziet) maar op zichtbare tekst in het afzenderadres.

Om nog even op het eerste punt terug te komen: als je meer regels hebt, worden ze in een bepaalde volgorde uitgevoerd. Als je een regel bovenaan hebt staan die een mail met bepaalde tekst in het onderwerp verplaatst, en daarna een regel laat uitvoeren die mails van een afzender zou moeten verwijderen, dan kan het voorkomen dat de tweede regel een mail niet ziet van die specifieke afzender, omdat die mail niet meer in Postvak In staat, maar al door de eerste regel is verplaatst. Dan lijkt het alsof de regel niet werkt, maar dat komt dan doordat de volgorde van je regels niet klopt.

Beste Octafish

Dank. Dit is zeker de moeite waard om even in te duiken. Dat ga ik dus doen.
Ik houd je op de hoogte.

Groet,

Chris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan