Outlook 2007 werkt niet meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Reth
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Reth

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Vandaag werkte Outlook 2007 niet goed. Mail gaf een fout melding. Toen heb ik via scanpst.exe de fout proberen te zoeken en te herstellen. Daarbij gaf ik als opdracht: C:\Users\mdr\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst.
Hij vond wel fouten, maar bij het herstel gaf hij deze melding:
"Er is een fout opgetreden waardoor reparatie is gestopt. Er zijn mogelijk aanpassingen aangebracht in het gecontroleerde bestand"
Ik had outlook niet aanstaan, dus dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Ook heb ik bij scanpt.exe de volgende opdracht gegeven:C:\Users\mdr\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Archive.pst
Die herstelde wel de fouten.
Daarna startte Outlook echter helemaal niet meer op. Even zie ik het Outlook teken en dan komt er een schermpje waarin staat dat er fouten zijn in Outloop.pst. Dit kan ik echter niet repareren op bovenstaande manier.

Weet iemand hier raad op? Ik werk met Vista en heb niet echt veel verstand van computer.

Hallo Reth.

Toch nog eens proberen. Nooit geschoten is altijd mis. Lees de voorlaatste en de laatste. Klikje

Dank voor het meedenken.

De handelingen nog wel 10x gedaan. Acht keer vindt hij geen fouten en 2x wel. Als ik dan op herstellen druk krijg ik weer de foutmelding. Outlook start nog steeds niet op.

Systeemherstel zou nog kunnen. Anders office 2007 opnieuw installeren. Heb je de officiele CD licentie dan moet dat kunnen.:(

Systeemherstel al gedaan. Dat hielp ook niet. Als ik office 2007 opnieuw installeer ben ik dan niet alles wat in de mappen zit kwijt? Backup terugzetten kan dat ook werken?

Systeemherstel al gedaan. Dat hielp ook niet. Als ik office 2007 opnieuw installeer ben ik dan niet alles wat in de mappen zit kwijt? Backup terugzetten kan dat ook werken?
Ja hoor probeer maar een backup. Mits die dan niet al heel oud is. En kun je office niet herstellen bij programma's en onderdelen of zoiets, volgens mij moet je daar eens kijken.

Laatst bewerkt:
Van alles geprobeerd, maar helaas....... Ik heb hem nu maar weggebracht en hoopt dat het toch nog goed komt. Heel erg bedankt voor het meedenken.

Oh, maar had je dan de CD van office 2007. Dan hadden wij je daarbij kunnen helpen. Heb je die niet dan is dat niet mogelijk. Snap je wel he.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan