Vandaag werkte Outlook 2007 niet goed. Mail gaf een fout melding. Toen heb ik via scanpst.exe de fout proberen te zoeken en te herstellen. Daarbij gaf ik als opdracht: C:\Users\mdr\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst.
Hij vond wel fouten, maar bij het herstel gaf hij deze melding:
"Er is een fout opgetreden waardoor reparatie is gestopt. Er zijn mogelijk aanpassingen aangebracht in het gecontroleerde bestand"
Ik had outlook niet aanstaan, dus dat lijkt me niet waarschijnlijk.
Ook heb ik bij scanpt.exe de volgende opdracht gegeven:C:\Users\mdr\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Archive.pst
Die herstelde wel de fouten.
Daarna startte Outlook echter helemaal niet meer op. Even zie ik het Outlook teken en dan komt er een schermpje waarin staat dat er fouten zijn in Outloop.pst. Dit kan ik echter niet repareren op bovenstaande manier.
Weet iemand hier raad op? Ik werk met Vista en heb niet echt veel verstand van computer.
Hij vond wel fouten, maar bij het herstel gaf hij deze melding:
"Er is een fout opgetreden waardoor reparatie is gestopt. Er zijn mogelijk aanpassingen aangebracht in het gecontroleerde bestand"
Ik had outlook niet aanstaan, dus dat lijkt me niet waarschijnlijk.
Ook heb ik bij scanpt.exe de volgende opdracht gegeven:C:\Users\mdr\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Archive.pst
Die herstelde wel de fouten.
Daarna startte Outlook echter helemaal niet meer op. Even zie ik het Outlook teken en dan komt er een schermpje waarin staat dat er fouten zijn in Outloop.pst. Dit kan ik echter niet repareren op bovenstaande manier.
Weet iemand hier raad op? Ik werk met Vista en heb niet echt veel verstand van computer.