Robin Hood
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 aug 2002
Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.
Probleem.
Nadat ik mijn PC geformatteerd en geinstalleerd had, werkte bijna alles perfect, op Outlook Express na. Deze geeft nog steeds problemen met het verzenden van emailberichten. Verzenden lukt gewoon niet, wel naar mezelf, nadat ik na verzonden bericht, nogmaals in de menubalk op verzenden moet klikken. Verzenden naar anderen lukt gewoon niet, ook niet via de webmail. Ontvangen van anderen gaat prima.
Gegevens:
-ik heb 4 pc's bekabeld, dus niet draadloos en gebruik XP
-ik gebruik de Comoda firewall pro, instelling is custom
-ik gebruik NOD32
-de router is een Sitecom broadband router 4S
Acties:de volgende acties heb ik gedaan:
-diverse keren met mijn provider contact gehad en account opnieuw ingesteld
-outlook express opnieuw geinstalleerd
-webmail werkt het verzenden ook niet
-internetkabel rechtstreeks op mijn PC gezet, dus zonder router er tussen en dan werkt het verzenden wel. Kom ik op de gedachte dat het aan mijn router ligt? Ik heb instellingen bekeken, maar ik snap er niet veel van.
Weet iemand wat ik nog kan doen?
groet,
Robin

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.
Probleem.
Nadat ik mijn PC geformatteerd en geinstalleerd had, werkte bijna alles perfect, op Outlook Express na. Deze geeft nog steeds problemen met het verzenden van emailberichten. Verzenden lukt gewoon niet, wel naar mezelf, nadat ik na verzonden bericht, nogmaals in de menubalk op verzenden moet klikken. Verzenden naar anderen lukt gewoon niet, ook niet via de webmail. Ontvangen van anderen gaat prima.
Gegevens:
-ik heb 4 pc's bekabeld, dus niet draadloos en gebruik XP
-ik gebruik de Comoda firewall pro, instelling is custom
-ik gebruik NOD32
-de router is een Sitecom broadband router 4S
Acties:de volgende acties heb ik gedaan:
-diverse keren met mijn provider contact gehad en account opnieuw ingesteld
-outlook express opnieuw geinstalleerd
-webmail werkt het verzenden ook niet
-internetkabel rechtstreeks op mijn PC gezet, dus zonder router er tussen en dan werkt het verzenden wel. Kom ik op de gedachte dat het aan mijn router ligt? Ik heb instellingen bekeken, maar ik snap er niet veel van.
Weet iemand wat ik nog kan doen?
groet,
Robin