outlook download mijn mails niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
1.071
Hoi,

Sedert een aantal dagen heb ik problemen met outlook express.
Deze haalt de mails niet meer binnen.
Ik ben al bij de provider gaan kijken maar er zit niks dat zou kunnen blokkeren.
Als ik de mails bij de provider verwijder doet het probleem zich opnieuw voor bij nieuwe mails die moeten binnengehaald worden.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
Ik heb al gescand op virussen en ook op spyware. Geen resultaat.
 
Neen, maar soms gaat het goed en soms niet. Nu deze morgen had ik het weer voor dat telkens dezelfde mail binnen komt, soms wel 10 keer na elkaar telkens ik outlook opstart en soms haalt outlook helemaal niks binnen.
 
Ik merk nu op dat ik het telkens voor heb met de mails van één bepaalde afzender.
 
Middag
Staat die "vriendelijke" persoon dan niet bij de ongewenste of geblokkeerde mails ?? :eek:
 
claudine algoet zei:
Ik merk nu op dat ik het telkens voor heb met de mails van één bepaalde afzender.


Je bedoeld dat je een mail 10 maal binnen krijgt en dat die van één bepaalde afzender afkomt?
Dan zou die het probleem kunnen hebben maar dat verklaart nog niet waarom je af en toe geen mail binnenkrijgt. Ik vraag me toch af wat er nou precies gebeurt...je start Outlook Express en deze gaat dan kijken of er mail is en dan??
 
Die "vriendelijke" persoon is wel mijn werkgever, eh, al de mails van daar afkomstig veroorzaken het probleem.
Ik verklaar het nog even nader,
ik start dus outlook op , als er geen mails mee zijn van mijn werkgever is er geen probleem, dan komen de andere mails vlot binnen maar als er wél mee zijn dan blokkeerd alles en komt die ene mail bijvoorbeeld 10 maal binnen na vééél tijd, soms wel een half uur. Soms geraken die mails helemaal niet binnen en moet ik naar de webmail gaan om ze daar te verwijderen en dan is het soms nog niet opgelost. Het zijn mails zonder bijlage, dus gewone tekst, enkele zinnen.
 
dus een "vriendelijk" persoon :eek:
maar dan is hij toch zijn probleem
of ik denk meer zijn router
ik weet ook niet hoe of wat :eek:
maar samen met mijn collega ( die op dezelfde router) zat kreeg ik regelmatig klachten dat we een en dezelfde mail tig keer verstuurde
nu zit ik op een andere plaats met een andere router
maar dezelfde laptop met alles erop en eraan
en dezelfde man erachter en geen opmerkingen :thumb:
 
Welk programma gebruikt je werkgever?
Verschillende programma's willen ook nog wel eens moeilijkheden geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan