Outlook-email pp 2 computers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,

Voor mijn werk heb ik een emailadres, wat ik graag met Outlook wil openen/beheren. Nu werk ik ook regelmatig thuis en zou ik ook thuis mijn emailadres willen openen op mijn eigen computer met outlook. Ik heb mijn mailadres nu op beide computers ingesteld, alleen krijg ik nieuwe mails maar 1 x binnen op 1 computer.

Nu is mijn vraag: Kan ik 1 emailadres beheren op meerder outlook accounts, waarbij ik ook de binnenkrijg die ik al had geopent op het andere adres?

Alvast bedankt!!!

Hoi,

Klik hier en bekijk mijn tip om het gegevensbestand OUTLOOK.PST op een usb-stick te zetten.

Of het bij jou ook zo kan werken is echter zeer de vraag.
Mogelijk wordt op je werk een exchangeserver gebruikt waardoor je mailgegevens centraal op de server worden opgeslagen en niet in een gegevensbestand op je pc daar.

Wat je zou kunnen doen is de mails laten forwarden en een kopie behouden naar een ander emailadres, dat je op je pc thuisgebruikt.
Mogelijk kan ook geregeld worden dat in de outlookversie thuis en de exchangeserver op je werk wordt geregeld dat bij het downloaden van de mail een kopie achterblijft op de server.
Je ziet ...... een aantal 'opties' die afhankelijk zijn van de mailafhandeling op je werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan