Outlook Express probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepyro

Banned
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
51
Ik gebruik Outlook express al een tijdje alleen merkte ik sinds kort op dat bij het startscherm er staat "find a message" en daarnaast "identiteiten" etc. dus half engels half nederlands ik weet niet hoe dit is gekomen maar ik wil graag outlook opnieuw installeren of repareren. Nu is mijn vraag: kan ik Outlook erafgooien en opnieuw installeren MET BEHOUD van mijn opgeslagen emails + attachments??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:)

Hepyro
 
Ik heb je adviezen gelezen bennie maar wat ik wil weten is of ik wel mijn opgeslagen emails en attachments behoud als ik Outlook opnieuw installeer!:) dat werd me namelijk niet duidelijk op de link die je me gaf, overigens wel bedankt hoor!

Hepyro
 
In principe moet ALLES behouden blijven. Maar zoals ik al eerder zei is het maken van backups een absolute must. Je bent écht een rund als je het niet doet. (Weg is voorgoed weg, zeg ik maar altijd). Je kan maar niet voorzichtig genoeg zijn. En het is eigenlijk maar een kleine moeite! Helaas gaat lang niet alles volgens het boekje ...

Groetjes,
Bennie
 
Wil je het zeker weten, zoek en kopieer dan alle *.dbx en *.wab bestanden op je harde schijf zodat je van alles een backup hebt. *.dbx zoekt alle email mappen en *.wab zoekt al je adresboeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan