Outlook express samen met MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Hoe is het mogelijk dat wanneer ik OE opstart een "uitgeklede" versie van msn mee opgestart wordt. In ieder geval komen in de taakbalk die twee "poppetjes" te staan. Het programma kan ik niet sluiten omdat andere programma's daar dan ook gebruik van maken. Op welke wijze kan ik dat wijzigen.
 
Staat in ieder geval niet aangevinkt in het startmenu. (Sorry voor de late reactie. Soms krijg ik geen verbinding met "het net".
 
Haal je je hotmail berichten ook binnen via OE? In dat geval kan er een , ongewenste, link zijn tussen de twee programma's. Wat voor systeem heb je? XP?
 
Ik heb windows XP Home met SP 2.
Hotmail is apart. Gebruik ik overigens zeer sporadisch.
 
Overigens het is windows messenger. Nu weet ik niet exact het verschil. In "Alle programma's " staat het programma zo genoemd en als ik dat aanklik krijg ik eveneens de "uitgeklede" vorm
 
Hoi Raymond.

Ik heb via de site getracht te downloaden, maar dat lukte niet. Kreeg allerlei formules. Vervolgesn via uitvoeren het volgende getikt RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove. Moet ik nu ook nog iets in het register doen? In ieder geval bij opstarten van OE loopt messenger niet mee. Dus mijn hartelijke dank.
 
Nee, niks meer in het register doen. Op de site die ik je gaf kon je een script donwloaden en uitvoeren maar daar had je een probleem mee begrijp ik. Op jou manier kon ook inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan