Outlook Expresse "bevriest".

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert3708

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2006
Een van m'n PcHulp klantje heeft een vrijwel nieuwe PC en klaagt erover dat zodra hij O.E. opent deze gelijk bevriest, hij kan het alleen afsluiten met cntr+alt+del, waarin staat Outlook Expresse reageert niet.

Hallo

Waarschijnlijk is het outlook.pst bestand beschadigd. Je kunt het proberen te herstellen met scanpst.exe, te vinden in C:\Program Files\Common Files\System\Mapi\1043\.

Het Outlook.pst bestand is te vinden in C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook, waar User staat voor de betrefende gebruiker.

Groetjes Erik Rothuis

Hallo Erik,

Bedankt voor je antwoord . Ik kan morgen pas bij die klant terecht.

M.v.gr.

Rob Visser

Waarschijnlijk is het outlook.pst bestand beschadigd. Je kunt het proberen te herstellen met scanpst.exe, te vinden in C:\Program Files\Common Files\System\Mapi\1043\.

Het Outlook.pst bestand is te vinden in C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook, waar User staat voor de betrefende gebruiker.

Groetjes Erik Rothuis

Ik heb hetzelfde probleem ,,kan je me vertellen wat je precies moet doen met die bestanden ???
de bestanden die jij an geeft heb ik niet gevonden
en hoe ik te werk gaat ?

bedankt

Laatst bewerkt:
Nee, ook ik had er niets aan. Die bestanden waren niet te vinden. Bij mij was het opgelost na een herstart van de PC.

Groetjes, Rob

Hallo

Groetjes Erik Rothuis

volgens mij heeft de TS het over Outlook Expres EO en die heeft {volgens mij} geen .pst bestanden :o
en ik heb geen OE hier

Hallo Robert3708.

Sorry had het niet in de gaten dat het om oe ging. Maar hier vind je wat aanwijzingen, helaas wel in het engels.

Groetjes Erik Rothuis

Bedankt Eric, dit helpt denk wat beter. Ik ga het maar even uitprinten om het op m'n gemak te lezen.

Groetjes,

Rob

Na uitgebreid lezen en de aanwijzingen volgen is het probleem opgelost!!! Nogmaals bedankt Erik.

Groeten, Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan