Outlook geeft bestanden niet weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.2.1300
www.malwarebytes.org

Databaseversie: 8291

Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 9.0.8112.16421

2-12-2011 19:46:36
mbam-log-2011-12-02 (19-46-36).txt

Scantype: Volledige scan (C:\|D:\|)
Objecten gescand: 428820
Verstreken tijd: 1 uur/uren, 25 minuut/minuten, 16 seconde(n)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 0
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registersleutels geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registerwaarden geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registerdata geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Mappen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Bestanden geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)
 
Ik heb je schermafbeeldingen nog eens goed bezien.
Na de berichten gelezen te hebben in je postvak in , verplaats je die dan naar de aangemaakte sub mappen bij postvak in?
 
Laatst bewerkt:
In een aantal mappen komt de mail gelijk binnen en in de rest plaats ik de mails zelf. Vreemd genoeg worden in 2 mappen (waarin ik ze zelf heb geplaatst) de mails nog gewoon weergegeven en ook de verzonden items zijn nog gewoon te zien. We zijn sommige mail dan vervolgens niet meer te openen en krijg je dezelfde fout melding als eerder weer gegeven.
 
Als er geen andere opties zijn denk ik dat ik toch maar het .pst ga verwijderen, zodat outlook eventueel weer zou kunnen gaan werken. Kan nu namelijk ook geen mails binnen halen ...
 
Ik zie in je postvak in aangemaakte submappen.
Volgens mij verplaats je jouw berichten van postvak in , naar de aangemaakte submappen. Als deze allemaal verplaast zijn is je postvak in leeg. Het aantal berichten nog niet gelezen word wel bij postvak in vermeld. In de submappen zullen de berichten wel zichtbaar ziin.
Het probleem dat je geen berichten meer kunt ophalen kan te wijten zijn dat het Quota overschreden is.
 
Postvak is niet leeg, ik had inderdaad wel een groot aantal mails verplaatst naar de submappen, maar er stonden nog zo'n 400 berichten in (wordt links onderaan weergegeven) en inderdaad 3 ongelezen berichten, helaas zijn de meeste submappen ook niet meer te openen.
 
Dus dan is het ebstand verwijderen toch de enig optie, ik kan de mappen niet legen en ook geen map verwijderen, zodat de rest behouden blijft.
 
Je kan die wel legen hoor , maar niet op de normale wijze.
Selecteer wat je wil verwijderen en hou de Shift en delete toets ingedrukt.
 
Bedankt voor de tip, maar helaas lukt het ook daar niet mee ... Blijft de foutmelding geven dat het .pst bestand beschadigd is, zelfde melding die eerder ook getoond werd.
 
Ik heb inmiddels het .pst bestand verwijderd en outlook werkt weer! Iedereen bedankt voor de hulp en meedenken!!
 
Misschien een handige tip voor een eventueel toekomstig outlook probleem:
stuur je écht heel belangrijke mails voortaan gewoon eens door naar een hotmail account o.i.d. Microsoft of om het even welke gratis provider bewaart dan netje voor jou je belangrijkste mails. Moet je ooit je .pst weer verwijderen, dan heb je je echt belangrijke mails gewoon nog tot je beschikking.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip, belangrijke mails en bijlages had ik al opgeslagen, maar zoiets gebeurd toch altijd onverwachts en dan weet je toch ineens niet meer wat er nog in je inbox stond ... Bedankt in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan