Outlook hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patty1

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2005
Berichten
52
Aangezien ik al jaren Outlook heb en eigenlijk nooit problemen heb gehad, snap ik nu even iets niet. Misschien dat iemand hier me kan helpen.

Sinds vanmiddag hapert Outlook Express.....

Het lijkt erop dat er geen verbinding gemaakt kan worden op de een of andere manier. Het zou een storing bij Planet kunnen zijn, maar voor de rest werkt alles wel prima, ook Internet.

Ik kreeg zojuist wel een van mijn testmailtjes binnen, maar andere mailtjes waarvan ik weet dat ze aan mij verstuurd zijn komen nog niet binnen.
Er lijkt dus heel even verbinding te zijn geweest, maar nu dus weer niet......

Het vreemde is dat ik wel steeds een klein grijs schermpje in beeld krijg met daarin de tekst:

AVG e-mailscanner
AutoPOP3: Verbonden met pop.wxs.nl

Ik heb de trial versie van AVG al een tijdje op de PC staan en werkt tot dusver prima. Ik weet dus niet of het daarmee te maken heeft.....

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn:rolleyes:

Ik heb de instellingen nagekeken en volgens mij staat alles gewoon zoals het moet.
 
als je via webmail kijkt staan er dan nog mailtjes te wachten op jou.
 
problemen bij planet??
geen webmail dan kan en ik zeg kan outlook ook problemen hebben.
 
Geplaatst door Patty1
Tot dusver kan ik daar niet in:confused:
Als je via dat protocol ook niet kunt binnenkomen, dan ligt dat aan Planet. Nog even geduld hebben denk ik.

Dennis.
 
Dan zou het uiteindelijk dus toch aan Planet moeten liggen :(

Ik ben een geduldig mens, dus ik hou het in de gaten.....het is alleen lastig:confused:
 
Geplaatst door Patty1
Dan zou het uiteindelijk dus toch aan Planet moeten liggen :(

Ik ben een geduldig mens, dus ik hou het in de gaten.....het is alleen lastig:confused:
Ik kom via Webmail(heb zelf een e-mail account bij Planet) toch binnen, dan moet er toch iets anders aan de hand zijn. Excuus.

Dennis.
 
Mocht het weer gaan werken in de loop van vandaag of anders morgen dan laat ik het uiteraard even weten.

In de tussentijd blijf ik het gewoon zo nu en dan proberen.

Mocht het nog ergens anders aan kunnen liggen houd ik mij aanbevolen voor tips.....
 
Oke, er zijn dus inderdaad problemen bij Planet.

Bij mij werkt het nog steeds niet zoals het moet, maar zal ik dan maar verder gaan in het andere draadje:confused:

Dan kan deze dicht:)
 
Geplaatst door Patty1
Oke, dan hou ik het hier ook nog even in de gaten;)
Toch alweer problemen met de mail-server van Planet. kom er niet meer in.

Dennis.
 
Nu moet ik ineens opnieuw inloggen als ik een testmail probeer te versturen.....:rolleyes:


Zou er dan toch meer aan de hand zijn :confused:
 
De knop webmail op de site van Planet is buitenwerking gesteld. Wederom wordt ons geduld op de proef gesteld.

Dennis.
 
Geplaatst door Patty1
Nu moet ik ineens opnieuw inloggen als ik een testmail probeer te versturen.....:rolleyes:
Ze waren nog met de herstelwerkzaamheden bezig, en daardoor werd je even afgelogd.
Geplaatst door Patty1

Zou er dan toch meer aan de hand zijn :confused:
Blijkbaar. Wat erg voor jou.

Dennis.
 
Geplaatst door DENNIS90
De knop webmail op de site van Planet is buitenwerking gesteld. Wederom wordt ons geduld op de proef gesteld.

Dennis.

Ik wacht rustig af wat er verder gaat gebeuren.
 
Geplaatst door Patty1


Ik wacht rustig af wat er verder gaat gebeuren.
Is goed.
Na het invullen van het inlogscherm heeft het klikken op de knop Inloggen geen enig effect.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan