Outlook 'kan WAB-DLL bestand niet vinden'

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Heb Windows 7 en Outlook van Office 2000 geinstalleerd. Nu krijg ik de melding 'kan WAB-DLL bestand niet vinden...

Hoe nu verder? Ik gebruikte altijd Outlook Express, adresboek staat nog op oude pc.

Hoi,

Ik zou maar Windows Mail gaan gebruiken (als vervanger voor Outlook Expres) in plaats van Outlook 2000.
Want de combinatie met Windows 7 (trouwens met Vista al) levert veel problemen op.
Jou probleem wat je nu hebt is nog wel op te lossen wellicht, maar je krijgt onherroepelijk weer andere problemen.

Hoi,

Ik zou maar Windows Mail gaan gebruiken (als vervanger voor Outlook Expres) in plaats van Outlook 2000.
Want de combinatie met Windows 7 (trouwens met Vista al) levert veel problemen op.
Jou probleem wat je nu hebt is nog wel op te lossen wellicht, maar je krijgt onherroepelijk weer andere problemen.

Je bedoelt zeker Windows Live Mail, want Windows Mail werd alleen bij Vista geleverd. Een goed alternatief als E-mailprogramma is Thunderbird.

Je bedoelt zeker Windows Live Mail, want Windows Mail werd alleen bij Vista geleverd. Een goed alternatief als E-mailprogramma is Thunderbird.

Moet je me nou - namens al die Firefox- en Thunderbird-freaks - eens vertellen, waarom het voor TS een 'goed alternatief' zou zijn om - nadat hij kennelijk tot tevredenheid OE heeft gebruikt - niet de 'opvolger' onder Win7 zou gaan gebruiken, maar daarvoor een apart mailprogramma zou moeten installeren.
Vind 't eigenlijk niet zo'n 'goed' advies .....

Laatst bewerkt:
Okay ik ga windows mail gebruiken, eerst me daar maar eens in verdiepen...

Ik heb een adres met.live aangemaakt, maar wil mijn andere mailadressen eigenlijk ook gewoon via één mailprogramma binnenhalen.
Nu doe ik dat via webmail...

Of is Live wéér een ander programma???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan