Outlook mappen verzet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pemade

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2001
Na wat knip en plakwerk na installatie van een game zijn er plots mappen van outlook express verdwenen. (alle . dbx - files !!!) Na controle blijken zij in de directory van het geinstalleerde spel te staan.
Ik krijg dit niet gecorrigeerd. Al mijn post is verdwenen, terwijl er nog vele berichten in stonden (gelezen, ongelezen, verzonden, verwijderd) Alle mappen zijn nu leeg. Na terugkopieeren staan ze wel weer in de directory, maar alle mappen blijven leeg.
Iemand een suggestie?

Verplaats ze naar een backup-map. (even aanmaken).
Daarna kun je ze mte outlook importeren. Verwijs naar een archiefmap, en wijs naar je backup-folder.

Wel lekker spelletje dan.... Virus aanwezig?

Als je een tussen de liggen map verwijderd dan gaan de resrt van je mappen ook mee, dan zou het allemaal in verwijderen item moeten staan als je dat nog niet verwijderd heeft kan je dat wwer terug zetten.

Dat kan je overal doen.
Maak b.v. in "Mijn Documenten" een map aan met de naam "E-mail" en copieër alle dbx ( e-mail betanden ) uit de spel directorie naar de "E-mail" map . Nu vanuit OE de dbx bestanden importeren .Dit werk via een wizzard.
Even aangeven dat het om OE 6 bestanden gaat . Dan even aanvinken dat de Email uit een OE6 archiefmap moeten worden geimporteerd en dan in het volgende scherm via bladeren verwijzen naar de map E-mail die je hebt gemaakt.
En als alles goed gedaan wordt staat je E-mail weer op zijn vertrouwde plek in OE.
Vrgr. B.Kat

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan