Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje voorbarig antwoord Tijs.
Je moet altijd eerst vragen:
"Gaat het om Outlook Expres, of om MsOutlook uit het Office-pakket?"
KAJ: Gaat het om Outlook Expres, of om MsOutlook uit het Office-pakket?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hier niets voorbarig aan.Beetje voorbarig antwoord Tijs.
Je moet altijd eerst vragen:
"Gaat het om Outlook Expres, of om MsOutlook uit het Office-pakket?"
Helemaal mee eens.Alsof het soms leuk is om te horen,wanneer je vraagt of het om Outlook of Outlook Express gaat,dat iemand heus wel weet wat hij\zij gebruiktWe zitten hier in het forum Software -> Microsoft Office -> Outlook.
Dus, mag ik er toch wel vanuit gaan dat het om MS Outlook gaat, lijkt me?
Ik weet niet wie "we" zijn,maar wat mij betreft mag je deze "belerende" toon wel achterwege laten Valijn,wat de tijd die je hier als forumlid bent,te maken heeft met kennis van zaken ontgaat mij volledig.Maar jij bent natuurlijk betrekkelijk 'nieuw' op dit forum dus 'we' nemen jou niks kwalijk hoor!
Niet helemaal juist,als ik het goed begrepen heb wordt de mail pas definitief verwijderd als OE vraagt om te mogen comprimeren.Als je kinderen dingen weggooien, dan zou je ze (in Outlook Express) in de mailmap Verwijderde items terug moeten kunnen zien. Hebben ze de mailtjes ook nog uit die map verwijderd, dan zijn ze definitief weg...
Je hebt gelijk, je kunt inderdaad nog delen proberen te redden via Kladblok (net zelf Verwijderde Items.dbx van Outlook Express geopend in Kladblok, en er zijn inderdaad verwijderde mailtjes die op die manier nog enigszins 'terug te halen' zijn).[...]Niet helemaal juist,als ik het goed begrepen heb wordt de mail pas definitief verwijderd als OE vraagt om te mogen comprimeren.
Je kunt het bestand "Verwijderde items.dbx" eens proberen te openen met kladblok.Soms zijn er dan nog wel leesbare delen terug te vinden.
Greetz
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.