outlook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyV

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
2
Hallo ik heb een probleem met outlook express 6. Het betreft de computer van mijn dochter. Hij ontvangt wel mijn e-mail ( dus van mijn computer ) ,maar ik ontvang haar e-mail niet. Als ik bij webmail kijk dan ontvang ik hem wel ,maar in mijn microsoft outlook niet.Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn . Excuses voor mijn misschien niet zo duidelijke omschrijving ,maar ik ben ook niet echt thuis in computers . Wie kan mij een beetje helpen?
De helpdesk van kpn zei mij dat alle instellingen op beide computers goed stonden.
Ik zie nu ook dat hij hier niet thuis hoort , is er een moderator die hem voor mij in het juiste onderwerp kan plaatsen ?
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik heb een probleem met outlook express 6. Het betreft de computer van mijn dochter. Hij ontvangt wel mijn e-mail ( dus van mijn computer ) ,maar ik ontvang haar e-mail niet. Als ik bij webmail kijk dan ontvang ik hem wel ,maar in mijn microsoft outlook niet.Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn . Excuses voor mijn misschien niet zo duidelijke omschrijving ,maar ik ben ook niet echt thuis in computers . Wie kan mij een beetje helpen?
De helpdesk van kpn zei mij dat alle instellingen op beide computers goed stonden.
Ik zie nu ook dat hij hier niet thuis hoort , is er een moderator die hem voor mij in het juiste onderwerp kan plaatsen ?

Als ik het goed begrijp heb je het steeds over dezelfde computer (namelijk die van je dochter) en je hebt het steeeds over Outlook Express .... ?
Je wilt op die computer in Outlook expres regeleen dat je dochter mail kan ontvangen en verzenden, Maar dat lukt niet.
Daarom heb je geprobeerd of de mail van jouzelf wél ontvangen kan worden ......

Wat is jou mailadres én dat van je dochter. Niet het volledige mailadres geven hoor, maar wat áchter het apestaartje staat, bijvoorbeeld xxx@hotmail.com van je dochter en xxx@tele2.nl van jezelf.
 
Opgelost

Hallo Teun bedankt voor uw reactie ,maar het e-mailen werkt inmiddels weer .
Ik snap er niets van , misschien toch een storing bij kpn o.i.d.

Nogmaals bedankt

Gr Johnny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan