Wat ik bedoelde was dat je begon met een probleem over het importeren van het een en ander, maar dat ondertussen heel Outlook niet meer opstartte. Hierdoor moest er weer een oplossing gevonden worden voor het beheer van je Outlook-profiel, ipv. dat je dat gewoon binnen Outlook kon gaan doen (zie mijn eerste posting).
Ok, m.b.t. mlcfg32.cpl voor Outlook 2007:
Staat blijkbaar op een andere plek in de registry dan voor Outlook2003.
Het mlcfg32.cpl-commando is (voor Outlook 2007) in de registry terug te vinden onder de sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Microsoft Outlook\shell\Properties\command
Plak het volgende in het Uitvoeren vakje ([Windows-toets]r toetscombinatie):
rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL "C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\MLCFG32.CPL"
Wellicht werkt de verkorte versie ook gewoon:[Windows-toets]r toetscombinatie ->
"C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\MLCFG32.CPL"
Verder dezelfde acties proberen als in de vorige posting aangegeven.
Overigens zit ik me wel af te vragen wat je hier aan hebt als je Outlook zelf niet kunt opstarten. Misschien beter dat je eerst Outlook repareert op de manier die je eerder ook al gebruikt hebt. Anders een snelkoppeling maken naar outlook.exe op je bureaublad, en die dubbelklikken met de ctrl-toets erbij vastgehouden, waarna gevraagd wordt of je Outlook in Veilige modus wilt opstarten. Bevestig dat, en kijk of Outlook dan wél opstart. Werkt dat wel, dan zullen invoegtoepassingen mogelijk de oorzaak zijn van het niet willen starten van Outlook in 'normale' modus.
We horen het wel.
Tijs.