Overboeking? Alleen voor zakelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawaknaller

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
"Mijn collega en ik komen er ff niet uit:o
De vraag is: Hebben particulieren ook last van overboeking of geldt dat alleen voor zakelijk afnemers?

Ik zelf heb bv. privé ZIGGO en lees op hun side niks over overboeking, ook mijn 25mbit is altijd dezelfde snelheid (download)

Juist thuisgebruikers hebben altijd te maken met overboeking.
Bij zakelijke abonnementen wordt erbij vermeld hóe het is overgeboekt (bijv. 1 op 10). Natuurlijk kun je bij zakelijke abonnementen ook kiezen voor geen overboeking, maar dat is dan (natuurlijk) duurder.

Tijs.

Bedankt voor je reactie.
Ik las ook dat het zou kunnen voorkomen dat je dus minder bandbreedte overhoud wanneer er meerdere mensen tegelijkertijd (in jou wijk) Internetten? Heb ik dan gewoon geluk omdat mijn dl snelheid eigenlijk altijd stabiel is.

100% geluk voor jou: Waarschijnlijk weinig gebruikers die via dezelfde backbone in jouw buurt hun Internet hebben danwel dat ze alleen mail ophalen etc., dus niet de backbone belasten.

Graag je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien de volgende keer ietsiepietsie beter kijken...de vraag had ik allang op opgelost gezet , gelijk na mijn laatste bericht.

Iedereen die Ziggo hier in Veenendaal gebruikt heeft dan geluk...wij downen echt allemaal op 20-25mbit..without a problem. :p

Misschien de volgende keer ietsiepietsie beter kijken...de vraag had ik allang op opgelost gezet[...]

Leek erop dat je nog een reactie wilde, dus ging ik ervan uit dat je de vraag niet op opgelost had gezet. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan