Overige apparaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemiddag!

Vergelijk goed wat je in Everest hebt staan met hetgeen er aangeboden wordt bij die updates.
Dan kom je er wel.
Zet ze allemaal in een map die je Hardware/Compaq noemt. En die map moet staan op een plek waar hij bij een format niet verloren gaat.
Op een andere partitie of onder je documenten die je altijd weer zult kopieren.
Doe je dit niet dan moet je na een format weer opnieuw beginnen met zoeken.

Hoi BANDIT ik heb net gecontroleerd wat jij hebt opgestuurd maar ik zou die jumpers van CLRTC naar pins 2&3 moeten zetten maar daar staan ze al op en dan weer terug naar 1&2
en met de biosmoet ik dat ook doen en weer staan ze op 2&3 wat moet ik daarmee doen

Laatst bewerkt:
Ik heb jou niets opgestuurd :shocked:
Van dat soort dingen heb ik geen verstand. Daar is Bandit goed in.
Hoop maar dat hij meekijkt.

Elisa zei:
Ik heb jou niets opgestuurd :shocked:
Van dat soort dingen heb ik geen verstand. Daar is Bandit goed in.
Hoop maar dat hij meekijkt.

Wie heeft wat gestuurd?heb je daar een afdruk van degene die wat gestuurd heeft!

Hoi beide het gaat om dat gedeelte waar ik een tekening met foto's enz toegestuurd krijg allemaal duidelijk
Nu heb ik die bios geupgraeded en alles is nog steeds hetzelfde nog steeds vraagtekens en nog steeds geen cdtjes die het doen met data of beeld

Heb je het over linken die we hier hebben geplaatst dan?
Wat heb je geinstalleerd. Bios Update?
Je bedoelt dat je de chipsetdrivers hebt geinstalleerd?
Ik snap er even niets van.

sandifort zei:
Hoi beide het gaat om dat gedeelte waar ik een tekening met foto's enz toegestuurd krijg allemaal duidelijk
Nu heb ik die bios geupgraeded en alles is nog steeds hetzelfde nog steeds vraagtekens en nog steeds geen cdtjes die het doen met data of beeld

Nee dat is me niet duidelijk,heb niets gestuurd.
En een Bios Upgrade is het laatste wat je eventueel moet doen,niet als eerste!!!!!!!!

Hallo Elisa en Bandit
Ik heb gisteren mijn overbuurjongen erbij gehaald en die is beter met computers Dat is niet moeilijk maar die kwam er ook niet uit hij heeft het wel zover gekregen dat die dvd recorder open en dicht gaat(als naar deze computer gaat dan naar station E met links aanklikken en uitwerpen)dus hij weet wel dat er een dvdrec in zit maar als ik de Sony cd erin stop en hem op probeert te starten dan zegt hij dat er een dvd inmoet
Ik heb er net een muziek cdtje in gedaan dan hoor ik een geluid dat hij wil opstarten maar het gaat niet verder dus stopt hij ermee
Gr Sandifort

Hoi Elisa en Bandit
Ik ben weer verder gaan zoeken b ij Sony en ik heb een gebruiksaanwijzing gevonden van de Sony DVD gevonden nou zag ik bij de beschrijving dat ik 2 slaves heb dus ik moest alleen de 2 pennen omzetten en dat was alles (dacht ik)maar nu ziet hij wel de DVD rec en ook het dvdtje maar ziet niet wat eropstaat nu denk ik dat het oog kapot of beschadicht mijn vraag is nu dus hoe kan ik dat controleren
gr h.sandifort

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan