overnet firewalled?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb Overnet ge-upgrade naar 5.3. Het ziet er onderin het scherm allemaal wat anders uit. Zo kan ik niet zien of ik een open verbinding heb. Gezien de lage snelheid vermoed ik van wel. Heeft er al iemand wat ervaring met 5.3 die me kan helpen mijn download te verhogen?

Deel je wel genoeg. Hoe meer je deelt hoe hoger je download. Dat geldt ook voor je upload snelheid.

Geplaatst door Wim1960
Deel je wel genoeg. Hoe meer je deelt hoe hoger je download. Dat geldt ook voor je upload snelheid.
Ik kan niet zeggen dat deze belofte van Overnet bij gestand gedaan wordt. Ik deel veel, heb de default down- en uploadsnelheden laten staan, maar sinds versie 0.53 down ik steeds trager dan ik up. Zelfs komt het voor dat een bestand 4x 'gepartnerd' wordt en ik niets binnen krijg! (??)

Bij mij is de download gemiddeld 3 to 5 keer zo hoog als de upload. Ik zit zeker bij de goede groep.... :D

Geplaatst door Dick Borstlap
"Reachable" heet het in de nieuwe versie als je niet-firewalled bent.

Dank. Ik heb het gevonden. Hij stond op unreachable. Vervolgens enige onverantwoorde instellingen in mijn firewalle toegepast:confused: en nu down ik weer geregeld met 50 - 100. Ik hoor blijkbaar wel bij de goeie groep! Thanks:thumb:

Ik hoor het al, het Walhalla van de ADSL. Ik down per ISDN met 5 tot 10 Kb. Vaker 5 dan 10. (ADSL is wel aangekondigd hier, maar het duurt nog een jaar of zo...)

Geplaatst door Dick Borstlap
Ik hoor het al, het Walhalla van de ADSL. Ik down per ISDN met 5 tot 10 Kb. Vaker 5 dan 10. (ADSL is wel aangekondigd hier, maar het duurt nog een jaar of zo...)

nee hoor, kabel. adsl is denk ik nog beter....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan