overnet unreachable

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik heb ineens een unreachable verbinding met overnet. dat duurt nu al een halve dag. ik draai 0.53 en dat is steeds goed gegaan. in mijn router staan alle poorten open en mijn firewall is op overnet geconfigureerd. dat moet ook wel, want alles heeft het steeds goed gedaan.
heeft iemand ook deze ervaring of een oplossing?
 
Misschien toch de boel even nalopen. Soms staan de Overnetpoorten nog wel aangevinkt maar niet meer ingevuld.
 
Geplaatst door Dick Borstlap
Misschien toch de boel even nalopen. Soms staan de Overnetpoorten nog wel aangevinkt maar niet meer ingevuld.

wat bedoel je daarmee Dick? Ik heb de poortnummers uit Overnet gewoon overgenomen in NAT-Virtual Server, daar is ook helemaal niets in veranderd. Ik heb ook steeds een 'reachable' verbinding gehad en ineens is ie weg....
 
Misverstand.
Wat ik bedoelde was dat Overnet nog wel voorkomt in de lijst van services en ook aangevinkt staat, maar dat de poortnummers bij eigenschappen zijn verdwenen. Maar dat blijkt niet het geval....
Sorry, kan je niet verder helpen.
 
gompie1304, sommige routers wijzigen af en toe de interne
ip adressen. Kijk eens in je router of bij de vrijgegeven poorten het juiste interne ip adres staat.
 
Geplaatst door Andre61
gompie1304, sommige routers wijzigen af en toe de interne
ip adressen. Kijk eens in je router of bij de vrijgegeven poorten het juiste interne ip adres staat.

Andre, ik neem aan dat je het volgende bedoelt:
Ik heb in ipconfig gekeken naar het ipadres van mijn draadloze netwerkkaart en dat vergeleken met het ip dat ik heb ingevuld in de virtual server. Dat zijn nog steeds dezelfde adressen.:confused:
 
gompie1304, ja dat is inderdaad wat ik bedoelde.
Jammer dat dat niet de oplossing is.

Heb je recent versie 0.53 geinstalleerd?
Heb je in Overnet gekeken bij options+>network
of de daar genoemde udp en tcp poort inderdaad door jouw geopend zijn in je router.
Tijdens een installatie van een nieuwe versie wil zeker het udp nummer nog wel eens wijzigen.

Succes,

André
 
Geplaatst door Andre61
gompie1304, ja dat is inderdaad wat ik bedoelde.
Jammer dat dat niet de oplossing is.

Heb je recent versie 0.53 geinstalleerd?
Heb je in Overnet gekeken bij options+>network
of de daar genoemde udp en tcp poort inderdaad door jouw geopend zijn in je router.
Tijdens een installatie van een nieuwe versie wil zeker het udp nummer nog wel eens wijzigen.

Succes,

André

:( ja op alles.....:(
 
Ik heb tot gisteren een unreachable gehad en ineens sprong ie bij het starten op reachable. Ik heb niets in de instellingen veranderd. Ik begrijp er niets van, maar ja, het resultaat telt. Hij doet 't!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan