Om een antwoord te geven op je opzeg vraag. Ik weet niet of je een contract hebt van voor dat ze maandcontracten hebben anders, zou je een probleem kunnen krijgen met het opzeggen ivm looptijd van je contract. Als je wel per maand opzegbaar bent dan heb je dus een maand opzegtermijn. Voor het opzeggen kun je het beste bellen met de klantenservice van kpn op 0900 0244 en voor de menu opties kiezen voor opzeggen.
Wat betreft klantenservice van telfort daar ben ik niet zo bekend mee maar dat is bij bijna alle providers hetzelfde dat zijn gewoon van die lui die volgens een stappenplan werken en op het moment dat jij zegt wat voor dingen je zelf al geprobeert hebben worden ze zenuwachtig omdat je dan afwijkt van hun stappenplan.
Wat betreft klantenservice van telfort daar ben ik niet zo bekend mee maar dat is bij bijna alle providers hetzelfde dat zijn gewoon van die lui die volgens een stappenplan werken en op het moment dat jij zegt wat voor dingen je zelf al geprobeert hebben worden ze zenuwachtig omdat je dan afwijkt van hun stappenplan.