OverStappen HETNET naar TELFORT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om een antwoord te geven op je opzeg vraag. Ik weet niet of je een contract hebt van voor dat ze maandcontracten hebben anders, zou je een probleem kunnen krijgen met het opzeggen ivm looptijd van je contract. Als je wel per maand opzegbaar bent dan heb je dus een maand opzegtermijn. Voor het opzeggen kun je het beste bellen met de klantenservice van kpn op 0900 0244 en voor de menu opties kiezen voor opzeggen.

Wat betreft klantenservice van telfort daar ben ik niet zo bekend mee maar dat is bij bijna alle providers hetzelfde dat zijn gewoon van die lui die volgens een stappenplan werken en op het moment dat jij zegt wat voor dingen je zelf al geprobeert hebben worden ze zenuwachtig omdat je dan afwijkt van hun stappenplan.

haha ja dat klopt vaak ja, dan heb je gewoone en call-center in afrika aan de lijn :P
maar we zitten niet aan een contract vast bij het net, dus 1 maand opzeg termijn, en dan moet ik gewoon kunnen stoppen :)

De snelheid die je gaat halen is van veel factoren afhankelijk en is niet voorspelbaar.Je weet het alleen als je een viertelmeting laat doen,en dan zijn er nog andere factoren die eea beinvloeden.
Overal zitten slimme en minder slimme mensen maar je kan het ze niet kwalijk nemen want ze worden in het diepe gesmeten zonder al te veel opleiding dus het mgt is waar je moet zijn als je wil klagen.
De kwaliteit van de telefonieverbinding was slecht veel downtime,maar wordt stabieler maar is minder dan bij HetNet.

Wil je nog meer weten ? Kijk op Tweakers of andere forums

Hallo,

Bij ons vallen onze twee internetlijnen eigenlijk nooit weg....

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan