overstappen naar Concepts ICT.

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@sterChief

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
Overstappen naar Concepts ICT

Gisteren probleemloos overgezet van Planet(kpn) naar Concepts ICT.
Direct op internet alleen waren ze te laat met het doorgeven van de loginnaam en het password. Na drie keer bellen eindelijk verstuurd per fax.

He, he het is gelukt en veel sneller internet:thumb:

Ik heb precies hetzelfde abonnement als wat jij (had) bij Planet, ook ik wil overstappen naar Concepts ICT.

Met welke snelheid heb je het abonnement bij Concepts ICT gepakt?
En moet je nu nog wel steeds betalen aan KPN voor je ADSL signaal op je kabel?

Hoor graag van je.:thumb:

Oh ja, waar zit je nu met je bellen dan?

Laatst bewerkt:
Mijn abbo: 10Mbps/1Mbps
Powered by BBNed
Door de afstand van 2500 mtr van de centrale kom ik op 6-7 Mbps en ben hier tevreden mee.Ook al neem je een sneller abbo dan kom je toch niet hoger. Wachten op glasvezel.

De overstap is eerst aanmelden bij Concepts ICT, wachten op bevestigingsbrief. Niet meer dan max. 3 maanden voor einde contract opzeggen via telefoon en duidelijk vermelden dat het een migratie betreft (adsl signaal blijft op woning) anders ben je internet een week of 4 kwijt. De opzegging ook schriftelijk bevestigen (duidelijk omschrijven migratie!) met aangetekende ontvangst bevestiging en dan maar wachten.
Als je een draadloosmodem neemt van Concepts, die kan je beter kopen voor 59,95 is goedkoper.
Tja , en je tweede vraag: ik denk dat ik ook nog wat van kpn blijf ontvangen voor de adsllijn. Kan natuurlijk ook dat die overgenomen is door het BBned. Overigens kan ik je daar niet een duidelijk antwoord op geven. Ik wacht gewoon op de rekeningen en bekijk het wel. Ik denk dat ze daar bij Concepts wel antwoord op kunnen geven.

Veel succes (ik ben blij dat het achter de rug is);)

Laatst bewerkt:
Ik heb me inmiddels ook aan gemeld bij Concepts ICT.

Naar welk adres heb je die aangetekende brief van de KPN gestuurd?
Bij de meeste opzegbrieven op internet kom ik alleen maar een postbus in Den Haag
tegen en ik weet niet of ik een aangetekende brief naar een postbus kan sturen?

Dank je.

Masterchief,
Graag in het vervolg een eigen topic aanmaken en niet verdergaan in iemand anders' topic :)
Ik heb het nu voor je gedaan.

Sinds vandaag verbinding met m'n nieuwe provider Concepts ICT en nieuwe bijgeleverde bekabelde modem.
Slechts 5 minuten zonder internet gezeten (Dit was de tijd die ik nodig had om hun modem te installeren:D)
Alles werkt prima.:thumb:

Even nog een vraag: Ik wil een keer de resultaten van Speedtest hier plaatsen, of moet dat in een nieuw topic?

Ik ben met Concepts hier in Hoogeveen niet gelukkig geweest.
Alleen maar internet uitval, storingen en erg onstabiel .
Eindeloos bellen en resultaat was terugschroeven van de snelheid maar 4 Mb en nog steeds problemen. Ik was gelukkig als ik eens iets stabiel internet had een uurtje, ook overdag.
Na een jaartje opgezegd en ben op de kabel gegaan met Ziggo het snelste abbo.
Echt super snel alleen in het begin van de avond wel eens uitval van de verbinding, dan gaat het modem opnieuw opstarten.
Als dit probleem zich blijft voordoen ga ik ook hierover met Ziggo stoeien.;)

Topics van 2008 mag je met rust laten, deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan