overstappen of niet (van kpn internetplus bellen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
goed dat je mijn aandacht vestigt op die 20Mb, toch ook weer niet zo belangrijk dus.
dank daarvoor

als je nu kpn hebt dan heb je waarschijnlijk 16 mb , als je dat voldoende vindt , dan is dat toch prima ik download nooit films dus heb niet zoveel nodig , en bij alice.nl zijn minder klachten dan bij welke provider dan ook en is niet duur. xs4all is peper duur. maar goed de keus is aan jezelf zorg als je opzegt wel voor schriftelijke bevestiging, kpn wil nog wel eens dat nalaten met resultaat 2 abonnementen, succes

email is alleen dat je effe door moet geven in plaats van @kpn wordt het @nieuweprovider

dank voor je reactie ik heb nog geen keus gemaakt nu!

Ik ben al jaren geleden van KPN overgestapt naar Tele2. KPN was/is te duur en teveel problemen. Bij Tele2 heb ik nog nooit problemen gehad, prima snelheid via ADSL en goedkoop.
Digitene zou ik zeker niet nemen, te veel last van storingen en veel te duur!

Ik heb dus Tele2 Compleet, telefoon met 20MB Internet en (digitale) televisie heb ik bij Ziggo (16,95).
Tele2 kost 29,95 per maand (nu de eerste 6 maanden voor 14,95), als je je aanmeld bij Tele2 regelen hun netjes de overstap voor je en je kan ze gratis bellen 0800-0222090 :thumb:

Ze hebben nu ook digitale TV bij Tele2, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie, je maakt het weer moeilijker

Waar heb je nu TV? Als dat Ziggo of UPC is zou ik dat zo laten en neem dan voor telefoon en Internet gewoon Tele2, familie en vrienden van mij hebben het ook zonder problemen en we kunnen elkaar gratis bellen via Tele2 ;)

digitenne is niet duur , ik betaal ondanks dat ik bij kpn met internet weg ben 8,50 euro per maand hangt met storingen er van af of je op een drukke weg woont, veel brommer verkeer ken inderdaad storen , maar ik heb ondanks verkeer geen last ervan.

voor internet heb ik nu alice.nl in het begin wat problemen in verband met nummer porteren voor de rest 16 mb snelheid en gaat allemaal stukken beter en goedkoper dan bij kpn.

Digitenne is wel duur! Je betaald bijna 10 euro per maand voor maar 23 zenders die niet in HD beeld en geluid zijn en bij alle mensen die ik ken die het hebben of gehad hebben waren er regelmatig storingen! Wil je er interactive TV bij dan betaal je nog eens 10 euro extra per maand! Wil je mooi beeld en alle zenders, neem dan geen digitenne!

Ja 8,50 is alleen het eerste jaar, daarna wordt het dus 10 euro, voor maar 23 zenders met slecht beeld vind ik dat duur!

Ja 8,50 is alleen het eerste jaar, daarna wordt het dus 10 euro, voor maar 23 zenders met slecht beeld vind ik dat duur!

nou echt niet hoor heb het al langer dan een jaar en nog steeds 8,50 euries en ja zeurpieten blijf je overal houden:d

prima beeld en genoeg zenders wat moet je met zoveel zenders? je ken er maar naar 1 kijken:-)

Ik ben gen zeurpiet, geef alleen mijn ervaring weer. Digitenne was zelfs laatst nog op Radar omdat ze je belazeren en het zo slecht is, maar goed dat zullen in jou ogen wel allemaal zeurpieten zijn :thumb:

ik vind de discussie wel vermakelijk, iedereen wil gelijk krijgen. maar ik had een vraag gesteld en daar krijg ik van jullie maar geen antwoord op...

ik vind de discussie wel vermakelijk, iedereen wil gelijk krijgen. maar ik had een vraag gesteld en daar krijg ik van jullie maar geen antwoord op...

okee ik ken je alice aanraden , heb er na wat startproblemen een prima provider aan niet duur en het werkt goed.

Ik had hierboven toch al uitgebreid antwoord gegeven, waarom stap je niet over naar Tele2?

Het lijkt me verstandig om een goedkoper abonnement dan KPN te nemen om internet af te sluiten. Alles-in-1-pakketen zijn het beste als je ze toch alledrie wilt. Ik vind het juist wel handig om alles te combineren, dan zit al het gezeik tenminste bij 1 provider, en heb je de meeste korting te pakken.
Er zijn goede vergelijkingssites om dit te doen. Ik heb even voor je gekeken en http://www.internetafsluiten.nl gevonden. KPN is trouwens vaak duurder dan andere internetproviders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan