Overzicht bestandsinhoud

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JPG

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Hallo,
Kan iemand mij helpen met volgend probleem (waarschijnlijk een instelling) binnen Windows XP ?
Wanneer ik naar een bepaalde map ga, dan zie ik het bestandoverzicht. Wanneer ik nu op een bepaald bestand of uitvoeringsprogramma klik , dan wordt dit programma uitgevoerd. Maar - en nu komt het verschijnsel - wanneer ik dan terug naar de bovenliggende map ga , dan start daar het bestandsoverzicht terug van bovenaan. Is het niet mogelijk om terug te keren naar de plaats waar ik het vorige uitvoeringsprogramma heb aangeklikt.
Vb. er staan in een bepaalde map "Eerste" , 200 onderliggende mappen. Wanneer ik daar bv. map "100" open en nadien terug sluit dan kom in de map "Eertse" met mijn scroller terug bovenaan te staan i.p.v. bij de map op de 100ste plaats.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg is.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn probleem en misschien voor je hulp.
Mvg.

Ja: Met de (indien beschikbaar: groene) pijltoets Vorige.

Jij gebruikt dus Bovenliggende map (geel mapje).

Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik klik dan inderdaar op dat geel mapje met groen pijltje - dan kom ik inderdaad terug in de vorige map maar terug van bovenaan i.p.v. daar waar ik vertrokken ben.

Mvg

Ja, was net klaar met iets anders toen ik het zag. :P

Zet je dit ook nog even op Opgelost? Vinden de moderati leuk... ;)

Hey,

Wil en zal ik ook wel doen dat op "Opgelost" zetten maar .....
het ongemak is er nog.

Ik kan dus wel naar de hogerliggende map terugkeren - dat is het probleem niet - maar alle mappen in die hogerliggende map, worden dus steeds vanaf de eerste getoond.
Mijn probleem is dat ik graag zou terugkeren daar waar ik de hoofdmap heb verlaten.
Vb. er staan in de hoofdmap 200 submappen - ik klik bv. op submap 76 - ik ga dan naar dis submap en doe daar wat moet gedaan worden, maar wanneer ik dan terug naar de hoofdmap ga ( via dit gele mapje met groen pijltje) dan verschijnene daar terug alle submappen vanaf nr. 1 i.p.v. waar ik gebleven was namelijk vanaf submap nr. 76.

Sorry voor mijn eventuele onduidelijkheid de vorige keer.
Mvg.

Ik heb de vraag verplaatst naar de windows XP sectie. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan