p.c blijft niet lang "stand-by"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na 15 minuten, maar dat is (of was) het probleem niet, de monitor ging wel weer gewoon aan, maar de computer zat vast, ik heb toen (denk ik) drivers geinstalleerd met jullie snelle en zeer op prijs gestelde hulp, en het lijkt erop dat de computer niet meer vastloopt, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, ik zal het eens testen en een aantal uren aan laten staan zonder er iets mee te doen.

Maar de gele uitroeptekens zijn er nog steeds, ik heb geen idee wat dat inhoudt, en of ik er in de toekomst problemen mee ga krijgen, ik ben bang van wel, ze staan er niet voor nix denk ik.

Lisa.

Ik zou toch graag een printscreen van je Energiebeheer zien. Kun je die maken en hier posten?
Wat betreft het uitroepteken bij de pci Audio-device: hoe zit het met je geluidskaart? Werkt-ie?

Ik zou het wel willen posten, ik weet alleen niet hoe....
kan daar alleen maar bepalen na hoeveel tijd ik wil dat de monitor uitschakeld.

En de geluidskaart, ik heb wel "geluid", dat houd denk ik in dat deze werkt, wat zou dat uitroepteken daarbij kunnen betekenen?

Als je Energiebeheer voor hebt druk je op de printscreentoets van je toetsenbord. Vervolgens open je het programma Word (als je dat hebt, anders PSP, of het programma Paint -in deze gevallen sla je het op als gif) en klik je op Plakken. Daarna sla je het op als PrntScr Energie.doc en voeg je het bij je antwoord hier als bijlage.

Wat betreft de uitroeptekens, zolang alles werkt moet je je er maar niet teveel zorgen over maken. Zonder klachten kunnen we de patiënt niets voorschrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan