P2000-Watcher

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal eens kijken wat ik aan je puntjes kan doen ...

Ik heb werkelijk geen idee hoe je de alarmeringen op je website krijgt.... helaas ....

Versie 1.3 (Build 1006) zojuist online gezet. In deze versie werkt (eindelijk) het maximaliseren. Tevens is het dubbelklikken (voor details) voor meer regio's actief gemaakt.

De refreshtijd en het zoomlevel van de kaart zal ik aanpassen wanneer voor alle regio's het dubbelklikken voor details goed werkt.

Uiteraard weer te downloaden op : http://members.lycos.nl/Tooltje2007/P2000Watcher.html

Vanaf nu te downloaden : versie 1.4

- Je kunt nu in alle regio's dubbelklikken op een melding voor details. Doordat niet alle regio's een "standaard" melding hebben kan het ontleden van de melding nog wel eens fout gaan waardoor straat en plaats niet helemaal correct zijn. Ik probeer dit nog te verbeteren. Je kunt wel de straat/plaats handmatig aanpassen en op refresh kaart klikken.

- Zoom level kaart. Wanneer straat en plaats juist zijn wordt er meteen gezoomd naar de buurt in plaats van een overzicht van Nederland.

Uiteraard is versie 1.4 weer te downloaden op : http://members.lycos.nl/Tooltje2007/P2000Watcher.html

waarom al die moeitje?. je hebt toch ook van die piepers of werken die maar in een bepaalde omgeving?:o

Geen idee hoe de piepers werken ....

Waarom die moeite? Leerzaam ... ben nog niet zo heel lang bezig met programmeren, dus vandaar ...

Een pieper werkt inderdaad alleen alleen in een bepaalde omgeving. Je stelt ze in op een bepaalde zender/code.. Die ontvang je dan.. Ik weet niet of er ook multifunctionele zijn(die alles kunnenn ontvangen.. Maar dat zal wel want anders kunnen die brandweer spotters nooit weten waar iets is in een grote omgeving.. Tenzij ze http://www.pd5hw.nl/p2000/index.php of dergelijke gebruiken.!

Leuk programma.. Moet ik ook eens testen. Misschien wel leuk om te gebruiken.

Groeten Stefan

ps. Hoe heb je gezorgd dat wanneer je maximaliseerd dat alles ook groot wordt.. Dat lukt mij namelijk niet!

Laatst bewerkt:
Je kan beter gebruik maken van threads, omdat het programma "vast loopt" bij het laden. Misschien is dat iets wat in je nieuwe versie kan. Ik heb zelf ook een P2000 programma en die kan berichten uitspreken van oudere scanner opnames.

@Semafoor

Dat de buttons, listbox etc, automatisch mee maximaliseren is heel gemakkelijk. Ik weet niet in welk programmeertaal je code, maar meestal is het hetzelfde principe. Laten we aannemen dat je dialog/form 200 width is en een button op je Form 50 width. Als je form gemaximaliseerd is kijk je hoe width dat is, laten we aannemen dat je form als hij gemaximaliseerd is 750 is. dan neem je gewoon 750-200= 550. En dan moet je een procedure maken dat als iemand de Maximaliseer button klikt, je listbox width 50 + 550 wordt. Het is lastig om te vertellen, maar als je nog steeds met dat probleem zit en er niet uitkomt kan je me emailen op "info at jeffreyjansen punt nl".

Groeten,

Jeffrey J.

Laatst bewerkt:
heey

Heey Tooltje!

Heb je nog een link of iets met dat programmatje.

Ik zou hem wel graag willen hebben:)

Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan