dit lijkt me een leuk, stevig setje. Ik zou dan echter de P5K-E Wifi nemen omdat draadloos me wel aanstaat (nu met USB adapter).
nog een paar vragen/opmerkingen.
1). is het zinvol er 4Gb in te stoppen (moet ik dan ook naar 64bit Window's?) of kan ik beter gebruik maken van het chace geheugen, en, welke DDR2 is het beste te gebruiken? ik lees over problemen met de 1066
2). omdat ik nu al 2 cpu's door koelproblemen**) om zeep heb geholpen

denk ik aan een nieuwe kast met uitzonderlijk koelvermogen, bijv. de Antec 900, met 2 front fans en 1 top fan.
**) Ook mijn laatste koeler, een Zalman CNPS9700 LED + 2x 80mm case fans waren niet afdoende om de P4, 3,4 knap koel te houden (gezien z'n verkleuring en instabiele gedrag). Of is waterkoeling te overwegen (lijkt me eigenlijk niks al die nattigheid in m'n PC).
3). ik wil nu ook de 2x PCI-e 16x gaan benutten en eens proberen of ik met 2 videokaarten beter af ben, alleen ben ik dan overgeleverd aan het ASUS protocol ipv NVIDIA, Iemand ervaring hiermee?
Tot slot heb ik 4 HDD'd van 500Gb (film, foto, muziek en C schijf), + 2 DVD's (worden SATA) zal de Cooler Master Real power 620W dit alles een beetje kunnen handelen?
veel vragen, maar gezien het aantal keren dat ik ge-upgarded ben de afgelopen 8 jaar wil ik nu een beetje op safe spelen en de antwoorden in de diverse winkels zijn me nét even te snel en te eenvoudig......:shocked: