Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo,
Inderdaad via Wehkamp aangeschaft, inmiddels de fliitspalen er op staan (gewoon
via www.flitspalen.nl) Hij werkt prima, kaarten zijn redelijk op to date, alle
nieuwe wegen bij mijn in de buurt staan erop.
Gezien de prijs, zekkker een aanrader!
(via Wehkamp hoef je ook niet bang te zijn bij eventuele reparatie, die zijn daar super in)
Dit is terug te vinden op flitsplaal.nl, hier staat een handleiding, zal toch even in het kort
vertellen wat te doen;
Juiste bestand downlloaden op flitspaal.nl, opslaan op je pc (bij voorkeur op je bureaublad
van je pc, makkelijk terug te vinden)
Open nu je Destinator op je pc, ga naar extra, favorieten importeren,zoek op je bureaublad
het bestand en zet op je 620, deze staan vervolgens op je 620 onder favorieten, laat het
daar gewoon staan, nu alleen de afstand instellen op de 620 en niet vergeten symbool
op kaart aan te zetten. (er moet een rood kruisje staan, anders doet hij niets)
Veel succes!!:thumb:
Bij mijn zijn de kaarten up to date, heb altijd TomTom en blaupunkt gehad (TeleAtlllas),
hier kwam het ook regelmatig voor dat er wegen vekeerd op stonden, verder werd ik bij
mijn in de buurt altijd verkeerd gestuurd, weg was veranderd (drie jaar terug)
Bij de Packerd Bell wordt ik voor het eerst op de juiste wijze over deze weg gestuurd.
Nogmaals zeer tevreden, zeker gezien de prijs:thumb:
Sta ook op het punt om de PB 620 te kopen en inderdaad Wehkamp voor 199 euries.
Ben alleen benieuwd hoe de ervaring m.b.t. updaten van de kaarten gaat.
Moet je kaart voor kaart updaten of is europa als 1 kaart weergegeven??
Dit is toch zo bij de Tom Tom??
gr. marcel.
Hallo,
Als eerste nog even de vorige vraag, gewoon lid worden om te kunnen inloggen, dit is
overigens gratis en downloaden maar.
Wat betreft kaartupdaten, nu niet nodig de nieuwste kaarten van West-Europa zitten erop
en op DVD bijgeleverd, later updaten zal je moeten betalen, dit is hetzelfde als bij TomTom.
Nogmaals zeer tevreden, heb ook TomTom en vaste navigatie, dus kan redelijk vergelijken.:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.