hallo allemaal.
Ik heb sins een jaar geleden een nieuwe packardbell computer gehaalt bij BCC.
ik speel World of warcraft daarop.
Ongeveer de eerste maand ging het goed,
maar daarna kreeg die last van zomaar ineens uitvallen.
Ik ben er mee terug gegaan naar de winkel en ik was me computer voor een maand kwijt.
eenmaal waneer die weer terug was zeiden ze dat ze helemaal niks konden vinden.
toen ben ik thuis maar is gaan zoeken wat het nou zou kunnen wezen.
Het bleek te gaan om oververhitting.
En dat na een half uur of korter NA het opstarten.
Het maakt niet uit of ik aan het warcrafte ben of dat ik me mail aan het checken ben want uitvallen zal die.
Nou heb ik al een tijdje de kast open staan met daar naast een grote ventilator die in me computer blaast.
Het werkt wel maar handig is het niet.
Er zit wel een ventilator in met een grote koker erop , of dat erop hoort weet ik niet maar andere computers in het huis hebbe dat in iedergeval niet.
Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen ?
moet ik een zooitje kleine ventilators kopen voor in de computer of kan het ook heel ergens anders aanliggen?
Ik heb sins een jaar geleden een nieuwe packardbell computer gehaalt bij BCC.
ik speel World of warcraft daarop.
Ongeveer de eerste maand ging het goed,
maar daarna kreeg die last van zomaar ineens uitvallen.
Ik ben er mee terug gegaan naar de winkel en ik was me computer voor een maand kwijt.
eenmaal waneer die weer terug was zeiden ze dat ze helemaal niks konden vinden.
toen ben ik thuis maar is gaan zoeken wat het nou zou kunnen wezen.
Het bleek te gaan om oververhitting.
En dat na een half uur of korter NA het opstarten.
Het maakt niet uit of ik aan het warcrafte ben of dat ik me mail aan het checken ben want uitvallen zal die.
Nou heb ik al een tijdje de kast open staan met daar naast een grote ventilator die in me computer blaast.
Het werkt wel maar handig is het niet.
Er zit wel een ventilator in met een grote koker erop , of dat erop hoort weet ik niet maar andere computers in het huis hebbe dat in iedergeval niet.
Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen ?
moet ik een zooitje kleine ventilators kopen voor in de computer of kan het ook heel ergens anders aanliggen?
Laatst bewerkt: