Packard bell p5ws0 nieuwe harde schijf, hoe los ik het op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

siemen

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2011
Hoi,

Ik heb hier een Packered bell p5ws0 liggen, met het vallen is de harde schijf stuk gegaan. Nu zit er een nieuwe harde schijf in met windows vista op.
Jammer genoeg heb ik geen cd's meer van de laptop. Nu zit ik met het probleem dat er ook niets qua drivers werkt etc. En de drivers zijn enkel beschikbaar voor windows 7.
Hoe los ik dit het beste op?

drivers: gmail.com

Groetjes,
Siemen

Jammer genoeg kan ik niet eens op internet (netwerk drivers) zijn volgens mij niet geïnstalleerd.

Welke Packard is het precies, de PB site herkend het door jou opgegeven model niet.

Doe het even zo, op die laptop:
Start Apparaatbeheer: [Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc
(of maak een snelkoppeling naar devmgmt.msc op het bureaublad en dubbelklik erop).
Kijk of je ergens een netwerkadapter ziet staan met een geel uitroepteken ervoor (zou bijv. Ethernet-adapter kunnen heten, maar varianten zijn mogelijk)
Dubbelklik op dat apparaat, ga naar tabblad Details, kies Hardware ID's uit het keuzemenu en citeer in je volgende posting de PCI\VEN_xxxx&DEV_xxxx identificatie die getoond wordt (geen typefouten maken, hierbij).
Dan kunnen wij hier op het forum wel bepalen welke bedrade netwerkadapter het is en je een driver linken. Zodra je dat op een andere computer/laptop hebt gedownload, overgebracht met USB-stick naar de laptop en de driver hebt geïnstalleerd op de laptop en die daarna bedraad hebt aangesloten op je router, dan kun je de tip van Terarrabo gebruiken om de rest van de drivers te installeren.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan