pagina kan niet worden weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

amateur

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
75
hallo mensen ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Sinds gisterenmiddag krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Let wel: dit is niet overal maar bij één site!
Ik weet dat de site niet uit de lucht is omdat ik dat via iemand anders heb gecontroleerd. Zowel met IE als met Firefox kan ik die pagina niet openen.
Ik heb inmiddels al de cookies en de tijdelijke bestanden verwijderd, Adaware en s&d laten draaien maar helaas tot nu toe geen resultaat.
Ook het modem en de router gereset zonder resultaat.
Enkele dagen geleden heb ik Norton Internet Securety 2006 geïnstalleerd maar het lijkt me niet dat dat het probleem is omdat ik daarmee de eerste dagen wél gewoon op de site kon komen.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen?
Bij voorbaat dank!
 
amateur zei:
hallo mensen ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Sinds gisterenmiddag krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Let wel: dit is niet overal maar bij één site!
Ik weet dat de site niet uit de lucht is omdat ik dat via iemand anders heb gecontroleerd. Zowel met IE als met Firefox kan ik die pagina niet openen.
Ik heb inmiddels al de cookies en de tijdelijke bestanden verwijderd, Adaware en s&d laten draaien maar helaas tot nu toe geen resultaat.
Ook het modem en de router gereset zonder resultaat.
Enkele dagen geleden heb ik Norton Internet Securety 2006 geïnstalleerd maar het lijkt me niet dat dat het probleem is omdat ik daarmee de eerste dagen wél gewoon op de site kon komen.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen?
Bij voorbaat dank!

Overigens heb ik net op de laptop van mijn zoon geprobeerd op de site te komen maar ook die geeft dezelfde melding. Ik vermoed dat het aan de internetverbinding hier ligt maar hoe kom ik erachter dat dat het probleem is??
 
hier lekker wel :D
Maar ik weet alleen niet waarom hij het bij jou niet doen en hier wel (gebruik Safari met Mac OS X 10.4)
 
Hier doet de site het ook, misschien was de site even down?

Anyway, problem resolved. :)
 
het probleem is inderdaad opgelost. De site was niet down maar ik heb begrepen dat het aan mijn provider lag:( Bedankt in ieder geval voor de reacties:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan