Pagina laden

• Onderwerp starter Onderwerp starter sanma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sanma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
Hallo,

Ik wil graag een php pagina openen waarbij in de onderste helft een url moet worden geopend middels het liefst header refresh, dit werkt alleen opent dan een nieuwe pagina ik wil namelijk bovenaan een deel tekst behouden.

Ik heb dit geprobeerd met I-frames het nadeel is hiervan dat nu de afkomst van de site gelijk is aan de pagina die ik open wanneer ik het met behulp van header refresh doe behoudt ik de originele afkomst dus de locatie waar hij vandaan komt dit wil ik dus graag ook zo hebben.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

Het moet dus zoiets worden:

ALGEMENE TEKST

----------------------------

HIER MOET PAGINA WORDEN GELADEN

(algemene tekst moet blijven staan) en $_SERVER['HTTP_REFERER'] moet de originele afkomst geven dus de site waarvan de bezoeker is gekomen.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, liefst geen javascript!

Je bedoelt zoals google dat doet met bovenin de google zoekpagina en daaronder de gevonden pagina?

Je kunt dan gebruik maken van een iframe waarin de url staat, denk dat dat het makkelijkst is.

Hallo,

Dat is inderdaad een oplossing maar niet helemaal wat ik zoek.

Wanneer ik de URL in een i-frame laad dan ziet de site in het i-frame mij als afkomst staan ik wil graag de originele afkomst behouden.

Er komt namelijk bovenaan een stuk algemene informatie, dit is vast en onderaan wordt een willekeurige link ingeladen, dit werkt inderdaad met een i-frame maar kijk ik op de site in het i-frame waar de bezoeker vandaan komt is dat mijn site en niet de site waar de link staat naar deze pagina wat wel de bedoeling is.

snap het nut niet van die algemene informatie in het geval het om een andere website gaat.

Maak desnoods jouw informatie pagina en plaats daar een link naar de andere website.

Over het algemeen wordt het ook niet op prijs gesteld wanneer je een website zomaar embed dmv een iframe op jouw website.

Als laatste moet je ook niet vertrouwen op de refferal van een bezoeker. De browser is helemaal niet verplicht om deze mee te sturen.

Als de site waar je naar linkt ook van jou is kun je em toch ook gewoon includen? Ik ging er vanuit dat je naar een externe pagina linkte.

Hallo,

Het gaat om een rotator, mensen kunnen daar linken inzetten die geladen worden, ik wil echter bovenaan hebben dit is een rotator van bla bla ofzoiets.

Als gebruiker x zijn rotatorlink geeft aan iemand staat er dus dit is een rotator van gebruiker x met eronder een iframe met een willekeurige door hem geplaatste url.

Dit werkt maar wanneer ik dit doe ziet de site van de url als afkomst mijn site, dat wil ik niet ik wil de locatie waar de rotatorlink staat en geklikt wordt als afkomst hebben. Dit kan met header_location maar dan kan ik weer geen tekst bovenaan zetten omdat dan de url in volledige pagina wordt geopend.

Hopelijk is het hiermee duidelijker.

Die combinatie is niet mogelijk. Dan zou je requests aan het spoofen zijn wat niet de bedoeling is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan