Pagina opent niet (af en toe wel) en wordt er een nieuwe tablad geopent?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fundercover

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Berichten
14
Hey allemaal,

Mijn probleem is dat mijn Internet Explorer niet opent ( zit nu ook via Ares op internet ).
En kan via Ares wel een nieuwe pagina openen maar dan werkt alles raar en krijg steeds 2 tabbladen open met de volgende link:
http://83.149.75.33/info.png?cmp=ghrnc&uid=85475C5E3BA911DDBD24154350CFFFFF&guid=AFA5F42FF0954C28B073963D184B2849&affid=154350&lid=http&z=ro

Er staat dan: HTTP-fout 404 - Niet gevonden

En als ik typ moet ik traag typen anders verschijnen sommige letters niet (Alleen bij Internet Explorer)

Ps. Ik heb Windows Vista!

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Bedankt!
 
ik weet het

als ik op dat adresje click komt hetzelfde bij mij gewoon normaal en dat traag typen hoort bij windows fista:pmijn vader heeft er ook zo een:D
 
als ik op dat adresje click komt hetzelfde bij mij gewoon normaal en dat traag typen hoort bij windows fista:pmijn vader heeft er ook zo een:D

Maar normaal typ ik gewoon snel, nu typ ik wel snel in IE!
Alleen de internet gaat nog wel traag :(
 
k weet niet?

nu doet mijn vaderze pc ineens wel snel typen maar ik zouw niet weten hoe dit probleem word opgelost sorry:(
 
Internet problemen

Sinds enige weken problemen met het inloggen op HetNet.
Het ligt niet aan mijn provider, maar aan iets in mijn Internet Explorer opstart wat niet werkt.
Ik ben geen computerfreak en kan er niet achter komen waarom Internet Explorer niet opstart/doorstart.
Het scherm blijft op een enkele balk na leeg en ook de 'zandloper' ontbreekt.
Vaak moet ik via CTRL+ALT+DEL het opstarten onderbreken en wordt er een foutenrapport gemaakt en verzonden aan Microsoft. Ik gebruik Windows XP + Office 2007. Het probleem is zo maar opeens ontstaan.
Ben een beetje ten eninde raad.
Wie kan mij verder helpen ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan