Pagina vernieuwd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

j-a

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
101
Hallo,

sinds een paar weken heb ik een probleem met de browser. Als ik naar bepaalde websites ga (geenstijl.nl bijvoorbeeld) dan moet ik steeds eerst op F5 of vernieuwen klikken voordat ik de nieuwste 'versie' te zien krijg. Als ik dit niet doe dan krijg ik de pagina te zien waarbij ik het laatst vernieuwd heb.

Kan iemand me helpen en mij vertellen hoe ik dit probleem op kan lossen?

Als mijn uitleg niet duidelijk is dan kan ik het misschien wel met screenshots uitleggen. Dat werkt misschien beter.

Alvast bedankt!

PS. Ik hoop dat ik hier met deze vraag in de goede sectie zit.
 
Open je internet-opties vanuit je browser of je configuratieschermen.
Halfweg het zichtbare tabblad staat het volgende met drie knoppen eronder : "tijdelijke internet-bestanden" ---> klik op de laatste knop : "instellingen...".
Klik nu op het bovenste keuzerondje dat zegt dat je de pagina's die je bezoekt controleert op updates bij "elk bezoek aan de pagina".

Greetz : Jer:cool:en.
 
Open je internet-opties vanuit je browser of je configuratieschermen.
Halfweg het zichtbare tabblad staat het volgende met drie knoppen eronder : "tijdelijke internet-bestanden" ---> klik op de laatste knop : "instellingen...".
Klik nu op het bovenste keuzerondje dat zegt dat je de pagina's die je bezoekt controleert op updates bij "elk bezoek aan de pagina".

Greetz : Jer:cool:en.
Ah, kijk eens aan. Hartelijk dank voor de zeer snelle hulp. Dit scheelt weer een behoorlijk ergernis.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan