Beste mensen ik hoop dat jullie me kunnen helpen. De onderstaande info had ik naar Panda gestuurd en die doen er heeeeeeeeeeel lang over om me een bericht terug te sturen dus vraag ik het via jullie.
Versie : Panda Platinum 2006
Gisteren is het beschermingsniveau voor bekende gevaren blijkbaar automatisch uitgevallen en ik kan dit niet herstellen of opnieuw configureren. Alle andere opties werken nog, behalve die voor Trojans, spyware...e.d. Wanneer ik probeer die onderdelen te configureren dan zie ik o.a. dat de lijst "extensies" waar je te blokkeren extensies kan opgeven, vanzelf leeg geworden is. Hoe kan het dat die configuratieopties vanzelf leeg gemaakt zijn en dat heel het beschermingsniveau uitgevallen is terwijl al de andere niveaus nog werken ? + Hoe kan ik dit herstellen, want indien ik dit wil wijzigen dan neemt hij die wijziging niet aan ! Panda is op mijn PC geupdate van 2005 naar 2006 via internet. Ik heb het probleem samengevat grafisch.
Er bevinden zich geen andere antivirus of antispyware programma's op de PC.
Bovendien staat ook windows XP firewall standaard af. Uiteraard omdat ik
Panda gebruik. Plus : ik heb voor alle duidelijkheid GEEN items verwijderd
uit de extensielijst.
De lijst manueel invullen helpt niet. Deze wijzigingen neemt hij niet aan.
Ik vermoedde dat systeemherstel mogelijk uitkomst kon bieden, maar ook dat
helpt niet.
Weet iemand hier raad mee ?
Versie : Panda Platinum 2006
Gisteren is het beschermingsniveau voor bekende gevaren blijkbaar automatisch uitgevallen en ik kan dit niet herstellen of opnieuw configureren. Alle andere opties werken nog, behalve die voor Trojans, spyware...e.d. Wanneer ik probeer die onderdelen te configureren dan zie ik o.a. dat de lijst "extensies" waar je te blokkeren extensies kan opgeven, vanzelf leeg geworden is. Hoe kan het dat die configuratieopties vanzelf leeg gemaakt zijn en dat heel het beschermingsniveau uitgevallen is terwijl al de andere niveaus nog werken ? + Hoe kan ik dit herstellen, want indien ik dit wil wijzigen dan neemt hij die wijziging niet aan ! Panda is op mijn PC geupdate van 2005 naar 2006 via internet. Ik heb het probleem samengevat grafisch.
Er bevinden zich geen andere antivirus of antispyware programma's op de PC.
Bovendien staat ook windows XP firewall standaard af. Uiteraard omdat ik
Panda gebruik. Plus : ik heb voor alle duidelijkheid GEEN items verwijderd
uit de extensielijst.
De lijst manueel invullen helpt niet. Deze wijzigingen neemt hij niet aan.
Ik vermoedde dat systeemherstel mogelijk uitkomst kon bieden, maar ook dat
helpt niet.
Weet iemand hier raad mee ?