parblocks downloaden van ftd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolliexxx

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
12
:confused:Ik heb parblocks aangevraagd bij ftd en die zijn gepost maar ik weet nu niet hoe ik ze op moet halen. Er staat achter mn verzoek : 174-400 nu denk ik zelf weer naar NZB maar wat moet ik dan aanklikken?

Wie wie wat?
 
Welkom op Helpmij.:)

Je moet kijken of de poster par2 bestanden heeft geplaatst bij een zoekmachine. Vaak op dezelfde plek waar je de eerste NZB hebt gehaald.

PS topic verplaatst naar de nieuwsgroepen sectie.
 
Laatst bewerkt:
ja de poster heeft par2 bestanden geplaatst..moet ik die allemaal aanvinken en dan downloaden en zitten dan de missende parblocks daar bij? Wat betekend dan 274-400?
Oke ik kijk bij nieuwsgroepen!
 
Selecteer ze allemaal. Laat ze in dezelfde map downloaden, als waar de bestanden staan, die wat missen. Dan met quickpar de bestanden laten repareren, deze zal de par blocks vinden.

die getallen geven aan hoeveel van de totale par bestanden het zijn.
in jou geval 400 totaal.

Ik heb je topic naar de nieuwsgroepen sectie verplaatst. Daar past jou vraag beter.
 
oke bedankt.. ben alle par2 aan t downloadewn nu..volgende keer open ik dit topic in nieuwgroepensector.. ik moet nog veel leren!:(
 
Alleen als je weer een totaal nieuwe vraag hebt. Heb je nog vragen als gevolg van deze vraag, dan kun je hier verder gaan. De topic staat nu goed.:)
 
ik heb alle par2 bestanden gedowload en geopend met quickpar maar nu kom ik weer bestanden tekort...wat een hoop gedoe ...:(
 
dan kan je het best overgaan op een payserver denk ik. had dit probleem ook regelmatig, tot ik overgestapt ben naar een pay server, sindsdien alles ok.
 
Zou ik maar gaan kijken of er nog een andere download is. Wat je binnen wilde halen van een andere poster volledig opnieuw downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan