• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Parkeerlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas de parkeerplaatsen aan in de gegevens van het eerste blad. De cyclus zal vermoedelijk wel wijzigen.

Uiteraard zal je dan nog wel een aantal dingen moeten doen, zoals rijen verwijderen op blad 2, enz. Dat laat ik aan jou over ;)

Wigi

Als ik simpelweg op blad 1 de plaatsen vervang door een ander aantal dan komt op G14, G16, G17, G18 en G19 weer #NAAM? te staan....

En op blad 2 komt dit nu ook weer terug

Je moet enkel het getal typen, de rest is via Getalopmaak bij Opmaak > Celeigenschappen gedaan.

Dan is de formule van de grootste gemene deler nog niet correct.

Zie op blad 1, meer onderaan.

Thanks!
Maar nu heb ik de garage aangepast naar 60
maar op blad 2 zie ik nu al veel meer plekken dan 60
moet ik nog wat aanpassen?

Heel erg bedankt voor je moeite maar als ik de formule aanpas staat er bij datum verschil
"8-2-1900" en ik heb geen idee wat dit inhoudt...
Alleen ben ik iets cruciaals vergeten...
Ik ben vergeten de cursisten mee te rekenen,
dus de garageplekken moeten worden teruggebracht naar 50
voor de rest vind ik hem echt geweldig!
Is dit makkelijk aan te passen?
8-2-1900 staat voor het aantal dagen na 1-1-1900 (begin van de telling in excel).
Als je de cel eigenschappen op standaard zet komt er een getal (33).

Ik heb mijn bestandje nog iets mooier gemaakt, door net als wigi gebruik te maken van de GGD, die de cyclus bepaald. Dit gebeurd dus ook automatisch.
Verder laat hij ook automatisch het juiste aantal beschikbare plaatsen zien, met een max van 999 (geloof ik).

Als pre heeft die van wigi dat hij alleen de werkdagen meeteld, en dat je daar een overzicht hebt over meerdere dagen.

Bijlagen

8-2-1900 staat voor het aantal dagen na 1-1-1900 (begin van de telling in excel).
Als je de cel eigenschappen op standaard zet komt er een getal (33).

Ik heb mijn bestandje nog iets mooier gemaakt, door net als wigi gebruik te maken van de GGD, die de cyclus bepaald. Dit gebeurd dus ook automatisch.
Verder laat hij ook automatisch het juiste aantal beschikbare plaatsen zien, met een max van 999 (geloof ik).

Als pre heeft die van wigi dat hij alleen de werkdagen meeteld, en dat je daar een overzicht hebt over meerdere dagen.

Harstikke bedankt bob,
deze is erg overzichtelijk !
De plaatsen zijn ook is erg makkelijk aan te passen!
Helemaal perfect!

Helemaal perfect!
Niet helemaal zie ik... in de haast vergeten om kolom A van de beveiliging af te halen:o

Dit kan je (misschien) zelf doen. Als volgt:
Extra > beveiliging > beveiliging blad opheffen.
Kolom A selecteren (op de A drukken) > rechtermuis knop > celeigenschappen > tab bescherming > beide vinkjes uit vinken > OK.

nu kan je de beveiliging er weer op zetten:
Extra > beveiliging > blad beveiligen > OK

Nu kan je ook invoeren in kolom A.

Niet helemaal zie ik... in de haast vergeten om kolom A van de beveiliging af te halen:o

Dit kan je (misschien) zelf doen. Als volgt:
Extra > beveiliging > beveiliging blad opheffen.
Kolom A selecteren (op de A drukken) > rechtermuis knop > celeigenschappen > tab bescherming > beide vinkjes uit vinken > OK.

nu kan je de beveiliging er weer op zetten:
Extra > beveiliging > blad beveiligen > OK

Nu kan je ook invoeren in kolom A.

Had ik zelf al gezien maar toch bedankt :)
Is het trouwens mogelijk om de garageplekken te nummeren?

Jij ook harstikke bedankt voor de moeite, maar hier begrijp ik heel weinig van, sorry voor het ongemak,
misschien iets meer uitleg over hoe ik deze sheet gebruik

Een korte uitleg in rij 1zie je nrs staan, deze nummers stellen de werknemers voor.
In kolom A zie je de datum staan.

Op het 'kruispunt' tussen datum en werknemer zie je de parkeerplek van die werknemer op die bewuste dag.

Ik zag later dat ik de verkeerde file geupload had.
Ik had er nl ook nog eentje met een zoekfunctie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan