Doe anders in plaats van dat setup.exe het commandooke, setup.exe doet niks, dus ik ga even het alfabet af...
DIR
gevolgd door een Enter
Als op het beeldscherm dan de inhoud van de CD wordt getoond zit je goed.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe anders in plaats van dat setup.exe het commandooke, setup.exe doet niks, dus ik ga even het alfabet af...
Goedenavond, LEES jij mijn berichtjes wel? Zie 21.38 uur.heb je D: al gebrobeerd want als je de cdrom heb gevonden en je drukt op enter dan spingt op de cd rom
= goed mogelijk, maar ik ben ervan overtuigd dat miljoenen mensen hun systeem véél eerder weer in orde hadden met een floppydrive, dan tegenwoordig met al die SATA schijven, Raid Arrays etc. etc.
Het is R:
dus er staat R:\>
maar als ik setup.exe doe komt er: CDR101: Not ready reading drive R
Abort, Retry, Fail?
en als ik dir doe staat er:
Volume in drive R is WINDOWS_XP
het is dus R, maar als ik setup.exe doe komt er niks...
Goedenavond, LEES jij mijn berichtjes wel? Zie 21.38 uur.
ik ben wat aan de moeie kant
Had je trouwens gezien dat ik mijn berichtje over de bootdisk . com had ge-edit? Dat je dus niet de 9e maar de 10e van boven moest hebben? Heb je wel de goede bootdisk gedownload?
Zie je bijvoorbeeld tijdens het laden van A: dat er boodschappen met woorden als :
atapi
voorbij komen op het scherm?
Hé, ik had nog een cd, deze det het beter... maar nu staat er bij setup.exe "This program cannot be run in DOS mode."
Hoe heb je dat nu gedaan dan?ow, nee, het zou ook nog kunnen dat ik de verkeerde bootdisk heb dan, want ik vrees dat ik die niet kan maken.. in deze computer kan zo'n floppy niet meer, of kan zo'n bootdisk ook op cd?
Dit betekent vermoedelijk dat je de verkeerde bootdisk hebt gebruikt.Hé, ik had nog een cd, deze det het beter... maar nu staat er bij setup.exe "This program cannot be run in DOS mode."
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.