Partities weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij wijze van hóge uitzondering, ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen, heb even een paar minuten geduld.

Ja, dat heb je duidelijk verwoord. Dan lijk ik een probleem te hebben...

OK, ik doe het aanbod maar één keer en ook nog maar gedurende 5 minuten:

zet je systeembeveiliging / firewall / virusscanner whatever, laag of uit zodat ik naar je kan mailen, bestanden die mogelijk anders door één van je bewakingssystemen zouden zijn geweigerd.

Zet je mailadres hier een paar minuten neer en je krijgt de bestanden die je 'ergens' bij een kennis op een blanco diskette moet zetten. De bestanden zijn de 98SE bestanden.

Ja, maar dan heb je ze vast op een usb stick of net waar je ze op wil zetten.
Dan kun je op elke willekeurige pc met een floppydrive, of íe nu wel of niet een internetaansluiting heeft, die A maken.

Zag het maar, ja / nee? De bestanden staan klaar om verzonden te worden.

Het feest gaat niet door, je hebt niet gedaan / of kunt niet doen wat ik vroeg.......

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    48 KB · Weergaven: 11
Stop maar met eventueel aanpassen, ik het doosje met diskettes alweer naar zolder teruggebracht.
Download de bootdisk bij een kennis en maak 'm.
Ik ben ervan overtuigd dat jij daarna probleemloos XP op die machine kunt installeren.
Succes!

[edit] na het downloaden wél die diskette máken, de bestanden moeten 'gemaakt' worden [end edit]

Laatst bewerkt:
Ow oke, ik heb de firewall uitstaan, maar dat zal wel niet genoeg zijn geweest :confused: Bedankt voor de hulp, ik zal de floppy wel ergens anders maken en als ik er dan nog niet uitkom zal ik wel gewoon enorm stom zijn :rolleyes:
Groeten

Lees dit ook even door, begin met het bericht van 11.02 uur. (10 maanden geleden geplaatst)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan